Elverum sykehus

stormage78

Blir kjent med forumet
Hei! Er det noen av dere junimammaer som skal føde på Elverum? På Barn i magen sidene er det noen som forsøker å få i stand et BIM-treff, så meld dere på dere som kan og vil! Selv bor jeg like utenfor Hamar og har termin 13.06.

Jeg skal føde på Elverum. Termin 18/6.

Jeg skal også føde på Elverum, har termin 19/6, vært morsomt med et treff[:)]

Noen som vet hvordan jeg får inn "nedtelling på svangerskapet" saammen med de to bursdags nedtellingene jeg har inne??

Jeg skal også føde på Elverum, etter planen ca 11 juni

ORIGINAL: Flori

Stilig mage [;)]
hehe signerer den[:D]

Hei så morsomt at det kommer flere hedmarkinger hit!![;)] Jeg har vært inne på bim å reklamert litt... velkommen, velkommen!! Selv har jeg termin 23.juni!

Hallo alle sammen! Jeg ser at tirsdagen den 04.04 kl. 12.00 er foreslått på BIM siden. Sted: Fryd og Gammen på Elverum. Håper alle har mulighet til å være med

Hihi.. kjempemorsomt bilde!!!!

Hei! Da blir det treff på kafe Fryd og gammen i Elverum tirsdag den 4/4 kl.12.00! Hvis noen lurer på hvor det er så bare spør!! [;)]

Meld dere på på treff-sidene!

dytter på denne!![:D]

jeg har time hos fysio akkurat da.. Buhu.. jeg å vil på treff!

Hvor har du fysio time? I elverum?? Du kan jo komme etterpå, vi sitter sikkert lenge...[;)]

hmm... tror dere det? At dere blir lenge? ja jeg vil jo! Får se hvor lang tid fysion bruker på meg i morgen da. Tar jo litt til å kjøre til Elverum å..

Teite msn! Tror kanskje fordi jeg innstalerte slik smiley central, for å få flere. Spy-weare program... ups.

hvor lang er timen hos fysio da?

Sorry damer! Jeg får ikke kommet i dag likevel[:(]. Hadde en helt jævlig helg med oppkast og diare, noe som utløste for tidlige rier. Fikk riehemmende og sprøyte for å modne lungene til barnet. Trodde at jeg hadde blitt helt frisk nå, men har følt meg sjaber i dag og har hatt diare igjen. Vil ikke smitte dere.. Håper at det blir et nytt treff om ikke så altfor lenge!

Det var synd!! Vi ble bare tre, men det var veldig hyggelig!! [;)] Du får prøve å komme neste gang!

Back
Topp