Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det finnes allergi medisin for det for gravide jeg har det til vanlig for har kulde og varme allergi med elveblest - den jeg har heter : Aerius så du kan spørre etter den.Hei! Er det noen her som har erfaring med elveblest under svangerskap? Fikk plutselig utslett på både armer, hals og lår her i ettermiddag Skal sjekke tryggmammamedisin.no om jeg kan ta allergimedisin for det… ellers blir å kun ty til aloevera gel
Jeg har en pakke med Aerius liggende faktisk, 5mg . På tryggmammamedisin.no står den er trygg å bruke, men i pakningsvedlegget står det at gravide ikke skal bruke den Så da tør jeg ikke tror jeg…Det finnes allergi medisin for det for gravide jeg har det til vanlig for har kulde og varme allergi med elveblest - den jeg har heter : Aerius så du kan spørre etter den.
Jeg gikk på cetrizin, men måtte bytte til den når jeg ble gravid fra fastlegen og når jeg var hos gyn forje uke og spurte da om jeg kunne bruke de siden fastlegen hadde sagt jeg ikke skulle bruke de med xovena kvalmestillende, men hvis jeg hadde behov så måtte jeg bare gjøre det, ingen problem.Jeg har en pakke med Aerius liggende faktisk, 5mg . På tryggmammamedisin.no står den er trygg å bruke, men i pakningsvedlegget står det at gravide ikke skal bruke den Så da tør jeg ikke tror jeg…
Ja, jeg er vaksinert mot røde hunder Ganske sikker på at dette er elveblest, hadde det en gang i høst også. Bare da ble det ikke så ille og gikk kjappere over…Jeg tar også zyrtec (cetirizin) jevnlig og har nevnt dette både til jordmor og IVF-leger og ikke fått noen beskjed om å slutte med det. Min lege sa at det er den allergimedisinen vi vet mest om. Men om du har fått nytt utslett er det uansett greit å snakke med lege, tenker jeg. Regner med du er vaksinert mot røde hunder?