Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jenta mi har fått elveblest, og har fått noe medisiner mot det. Så jeg lurer på om det er smittsomt, eller kan hun dra i barnehagen i morgen?
Hun ser jo ikke ut, med røde store flekker over hele seg..Stakkars jenta mi, men det klør heldigvis ikke da:)
Allmenntilstanden hennes er helt på topp, så hun fikk dra i barnehagen i dag. Medisinen virket veldig bra, elveblesten var nesten borte i morges, og det ser ikke ut til at hun har fått noen bivirkninger (enda iallefall), heldigvis.
Jeg har virkelig ikke anelse på hva som kan ha utløst det, hun har ikke spist noe hun ikke har spist før og har ikke vært med noen dyr e.l. Legen sa at noen ganger er det som å lete etter ei nål i en høystakk, så det stemmer her tror jeg:)
Stakkars jenta di da, kan ikke være godt å få det i ansiktet. Hvordan er det når det er sommer og mye varmt da?
Det er nettopp det at hvis det kommer på halsen, så kan det jo hovne opp innvendig. Skummelt[&:] Sjekket henne noen ekstra ganger i går kveld og før jeg la meg, for å se om det hadde kommet noe. Men hadde heldigvis ikke det[:)]
Jenta mi fikk noe som heter Zyrtec, og det hadde god virkning på henne. Tror det er en slags allergimedisin. Er første gangen hun har hatt elveblest (og håper på at det blir siste). Men det virket ikke som at det har klødd noe spesielt, heldigvis[:)]
Og er det ikke typisk at det skal komme når legen ikke er tilgjengelig [&:]. Håper dere finner ut hva det er etterhvert da, siden den varme-teorien ikke helt holder mål. Det kan jo ikke være behagelig for henne når det hovner opp sånn og klør[:(]