Elveblest uke 22 - fra 0 til 100

Lionista

Andre møte med forumet
Hei!
Lurer på om andre har erfaring med dette?
Begynte å klø litt på magen om natten for 2 dager siden, så begynte det å klø litt der klærne hadde sittet litt stramme i går mitt på dagen så ble det fullt utbrudd over store deler av kroppen i går kveld og i natt, vannvittig kløe og elveblest med svære blemmer nesten overalt.
Nå har det roet seg litt igjen.

Skal til legen i morgen uansett og har lest at det ksn forekomme i graviditet og ikke er farlig.
Klør ikke på håndflatene/under føttene.

Hva tenker dere, kan jeg vente til i morgen eller bør jeg få oppfølging i dag?
 
Hei!
Lurer på om andre har erfaring med dette?
Begynte å klø litt på magen om natten for 2 dager siden, så begynte det å klø litt der klærne hadde sittet litt stramme i går mitt på dagen så ble det fullt utbrudd over store deler av kroppen i går kveld og i natt, vannvittig kløe og elveblest med svære blemmer nesten overalt.
Nå har det roet seg litt igjen.

Skal til legen i morgen uansett og har lest at det ksn forekomme i graviditet og ikke er farlig.
Klør ikke på håndflatene/under føttene.

Hva tenker dere, kan jeg vente til i morgen eller bør jeg få oppfølging i dag?

Ville ringt og rådført meg med lege i dag, ihvertfall om det blusser opp igjen. Men elveblest kan jo være en allergisk reaksjon på noe. Men så lenge det roet seg så kan det sikkert fint vente altså, men om du er usikker så heller ring å hør enn å vent :)
 
Back
Topp