Eltest 17 dpo

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
Er tom for graviditetstester og tok en eltest av ren nysgjerrighet. Ved forrige svangerskap ble eltest knall positiv Ca 2 uke etter IKM. Har fått påvist lav eller så å si ingen hcg stigning i bl.pr tatt med i underkant av 48 times mellomrom... Hvordan ser event.deres tester ut 17 dpo?
 
Legger ved eltest tatt i stad ImageUploadedByBV Forum1447403845.133708.jpg kjenner jeg mister mer og meg troen på at dette går bra :(
 
Jeg aner ingenting om hvordan El testet ser ut 17 dpo, men mine graviditettester var ikke super sterke 17 dpo
17 dpo lå min hcg på 180
 
tenker at man ikke bør ta el tester jeg, da de kan slå helt forskjellig ut.... det blir bare en ekstra unødvendig bekymring ;) <3
 
tenker at man ikke bør ta el tester jeg, da de kan slå helt forskjellig ut.... det blir bare en ekstra unødvendig bekymring ;) <3
Jeg vet, er bare så innmari vondt å gå i sånn uvisshet. Er egentlig helt knust av beskjeden om lav stigning :( orker ikke bruke nesten 200 kr på en digital test når den mest sannsynlig ikke vil gi meg det svaret jeg vil ha.. Men takk for tilbakemeldingen :)
 
Jeg aner ingenting om hvordan El testet ser ut 17 dpo, men mine graviditettester var ikke super sterke 17 dpo
17 dpo lå min hcg på 180
Min hcg på 15 dpo var bare på 46 :(
 
Min hcg på 15 dpo var bare på 46 :(
Ville ikke bekymret meg for HCG, jeg har lav HCG og hatt det med de to jeg har.. 14dpo hadde jeg HCG på 31, to dager etter på 86..
 
Ville ikke bekymret meg for HCG, jeg har lav HCG og hatt det med de to jeg har.. 14dpo hadde jeg HCG på 31, to dager etter på 86..
Men første måling har ikke så mye og si, man ser etter en dobling. Min hadde bare steget til 46 ... Har de siste dagene hatt en "trykkende" følelse på venstre side av korsryggen. Ikke direkte smertefullt, ubehagelig er vel mer riktig formulering. Føler samtidig som flere av de andre gravid symptomene har forsvunnet:( det er rett og slett helt fryktelig med sånn usikkerhet.
 
Ring legen så ber du om ultralyd.. Jeg hadde enorme smerter i lysken å trodde jeg hadde graviditet utenfor livmoren men heldigvis ikke.. Var bare en cyste på eggstokken.. Da får du også bekreftet om det er noe på gang der ;)
 
Ring legen så ber du om ultralyd.. Jeg hadde enorme smerter i lysken å trodde jeg hadde graviditet utenfor livmoren men heldigvis ikke.. Var bare en cyste på eggstokken.. Da får du også bekreftet om det er noe på gang der ;)
Var hos gyn på mandag, han så en oppklaring i livmoren. Jeg spurte gyn på telefon i går om det kunne være en exu. Han mente det ikke var induksjon for det.. Jeg må nok bare vente å se hva som skjer. Lykken snur fort, det et sikkert å vist:( skulle ønske kroppen i så fall bare kunne ordne opp fort! Takk for engasjement og omtanke <3
 
Var hos gyn på mandag, han så en oppklaring i livmoren. Jeg spurte gyn på telefon i går om det kunne være en exu. Han mente det ikke var induksjon for det.. Jeg må nok bare vente å se hva som skjer. Lykken snur fort, det et sikkert å vist:( skulle ønske kroppen i så fall bare kunne ordne opp fort! Takk for engasjement og omtanke <3
Håper alt blir bra<3 bare spiren klorer seg fast nå :)
 
Back
Topp