Eltemaskin

Sjokolade

Gift med forumet
Julikulene 2020
Jeg ønsker meg sånn en eltemaskin, men det er jo så sykt mange å velge i.
Aller mest ønsker jeg en som både man brukes til hvetebakst og kakebakst. Piske krem og sånt. Har sett litt rundt og er ganske stive priser, i tillegg til at jeg har null peiling. Er ikke noe mester på kjøkkenet akkurat.

Tips og forslag??

Jeg elsker min Kenwood Major.
Stor fin bolle. Masse tilbehør og jobber bra!

Vi hadde en Kenwood major, men vi byttet den ut i en Kenwood chef titanium. Greit med en kjøkkenmaskin med litt kraft i motoren til brøddeiger og lignende

Har Kenwood Major premier. Hvis jeg skulle kjøpt en annen ville jeg i alle fall ikke hatt mindre effekt enn det jeg har i dag (1200W).

Den har greit med ekstrautstyr, og takler fint doble bolledeiger:)

Har Kenwood chef xl titanium. Baker mye brød og det er den eneste maskinen med kraftig nok motor og stor nok bakebolle.

Jeg ønsker meg sånn en eltemaskin, men det er jo så sykt mange å velge i.
Aller mest ønsker jeg en som både man brukes til hvetebakst og kakebakst. Piske krem og sånt. Har sett litt rundt og er ganske stive priser, i tillegg til at jeg har null peiling. Er ikke noe mester på kjøkkenet akkurat.

Tips og forslag??
Elsker min Ankarsrum assistent :happy: kraftig og god! Men dyr :wacky:

Skjønt at man ikke kommer billig unna. Bestemt meg for å ønske meg penger til bursdagen og kjøpe en skikkelig maskin. Må kunne bake brød liksom:happy: (ikke at jeg baker brød (enda) men vil ha muligheten)
Brød er null problem med kenwooden. Å man må jo ikke kjøpe alt av ekstrautstyr heller

Back
Topp