Elsykkel har du det?

Har ikke, bruker vanlig sykkel, men har ikke så mange km til jobb :-) Mamma har, og hun blir ikke veldig svett akkurat. Den kan vel ikke erstatte en bil i en hver sammenheng, f.eks vanskelig å transportere ting (kanskje det funker med sykkelvogn bak? :) ). Men som fremkomst middel er den fin, spesielt når det er opphold ;)

Vi skal fortsatt ha en bil, men sykkel frem og tilbake i jobb, hente i barnehagen osv :)
Så bruke den andre bilen til familieaktiviteter, uke shopping osv :)
Så flink du er, jeg er redd jeg dør uten motor:p hihi

Men hva med å bytte ut den bilen til 9000 i utgifter hver mnd til en elbil? Koster jo ingenting i forhold å eie. Elsykkel med sykkelvogn drar mye strøm, spesielt om dere har mye bakker, men det er gull i forhold til en vanlig sykkel. Har dere bare flatmark å sykle på trenger du ikke elsykkel :) ...men de færreste som bor i Norge slipper unna bakker.

Men hva med å bytte ut den bilen til 9000 i utgifter hver mnd til en elbil? Koster jo ingenting i forhold å eie. Elsykkel med sykkelvogn drar mye strøm, spesielt om dere har mye bakker, men det er gull i forhold til en vanlig sykkel. Har dere bare flatmark å sykle på trenger du ikke elsykkel :) ...men de færreste som bor i Norge slipper unna bakker.
Nei, vil ikke ha el bil.
Den har ikke batteri jeg bare kan ta med inn å lade, og her jeg bor er det svært lite ladestasjoner så jeg må da installere lader her hjemme. Blir dyrere enn en sykkel til 20-30.000 :p
Vi har litt bakker, slipper ikke unna de nei.

Back
Topp