elsykkel eller vanlig?

tuttifrutti

Gift med forumet
tenker på å kjøpe en sykkel, snuser på elsyklene (med batteri) på clas olson eller biltema.
prisgruppen er 6-9000.

men de syklene er tunge står det, ville dere heller invistert i en vanslig sykkel, til den prisen, gjerne rimeligere?

er bare sykkelturer på ca 30 minutter -1 time jeg skal ta.

Skal du sykle til jobb eller sykle for tur/trene?

ikke for å trene. turer på butikken for å handle, litt til jobben og litt for å komme meg opp på trening (bakker)

Jeg ville aldri vurdert en elsykkel. Så nye mer man får igjen for å sykle på en vanlig sykkel.

hvorfor ikke?
man får jo vel begge deler av en elsykkel.
mooten slår seg ikke inn før en viss fart tror jeg.

men tror nok det blir vanlig sykkel. de billige elsykklene er ikke så gode ser det ut som.
men drømmen om å suse opp en bakke uten å bli svett er der!!

Ville nok ha invistert i en elsykkel rundt 10-12000 om jeg skulle ha det, er da motoren er bra og batteriet har grei holdbarhet. Og ha kjøpt igjennom en sykkelforeting ikke clas olson ol.. :)

Mannen har el-sykkel og den koster litt over 20000. Kjøpt hos sykkelforhandler. El -sykkel ville jeg aldri kjøpt på en av butikkene du nevner. Kan ikke tenke meg at kvaliteten er noe videre bra til den prisen.
Kjøp heller en god vanlig sykkel:)

Mannen har el-sykkel og den koster litt over 20000. Kjøpt hos sykkelforhandler. El -sykkel ville jeg aldri kjøpt på en av butikkene du nevner. Kan ikke tenke meg at kvaliteten er noe videre bra til den prisen.
Kjøp heller en god vanlig sykkel:)

ja, er det jeg heller mot nå.. får en god sykkel, som er 10 kilo lettere også, til 2-3000. så får jeg ønske meg veeeldig en elektrisk. må nok invistere, for å så en skikkelig ja.

ja, er det jeg heller mot nå.. får en god sykkel, som er 10 kilo lettere også, til 2-3000. så får jeg ønske meg veeeldig en elektrisk. må nok invistere, for å så en skikkelig ja.

Det ville jeg gjort om jeg var deg da ja;)

hvorfor ikke?
man får jo vel begge deler av en elsykkel.
mooten slår seg ikke inn før en viss fart tror jeg.

men tror nok det blir vanlig sykkel. de billige elsykklene er ikke så gode ser det ut som.
men drømmen om å suse opp en bakke uten å bli svett er der!!

Er jo fordi jeg er veldig glad i å trene og å sykle. Jeg liker den hverdagstreningen man får av å måtte tråkke opp bakkene :) men skulle målet vært å ikke blitt svett og sliten ville jeg nok sikkert kjøpt en elsykkel. Jeg bruker jo min til trening og transport.

Back
Topp