elsker...

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
å være gravid!!!!!! [:D][:D][:D]

graviditet har en hærlig virkning på kroppen min [:D] tror min mann og er fornøyd med det [:D]

Så heldig du er :) Jeg tror ikke samboeren min er så fornøyd med meg, jeg er skikkelig sur og ikke minst lei meg hele tiden, gleder meg til hormonene roer seg litt ned:P Og dessuten føler jeg den stjeler "skjønnheten", jeg føler meg bleik, ekkel, slapp, feit og jeg ser rett og slett veldig sliten ut.. Følte meg ganske fin her om dagen helt til en kollega sa " Oi, så sliten du ser ut".. akkurat den dagen jeg følte meg flott :P hehe..

[:D] Jeg må innrømme at så langt har ikke graviditeten vært noen dans på roser her eller.
Kvalme, svimmelhet, oppblåsthet, forstoppelse, trøtthet, irritabel, emosjonell m.m. Jeg synes synd på samboeren min som må leve med meg nå! Han er supersøt og tålmodig, og han prøver å muntre meg opp.
En ting som jeg liker ved graviditeten er at samboeren min viser en enda mer omsorgsfull side av seg selv, han tar oppgaven som vordende far på alvor[:)]
Jeg krysser fingrene for at om et par uker blir det bedre for meg og dermed for min kjære (det må det bli, da skal jeg jobbe igjen!)

Eg syns også det er herleg, enn om eg har vore dårlege. Og eg gleder meg til å sjå korleis typen oppføre seg når me har flyttet ilag[:)][:)] (bare 6dagar igjen[:D])

Flott at dere nyter graviditen jenter, tenk kor herleg det blir, når me kjenner bevegelser og spark og kan rope til pappaen at han må kome å kjenne [:D][:D][:D]

Har ikke så mye "plager" denne gangen somm sist, så dette er topp! håper det fortsetter slik [:)]

jeg sysn å et er dig å gå gravid..men mannen min er lei av at jeg er så sur og sliten og ikke får gjort noe og for at e sipper let...kvalme gjit seg,,,må si e gleder me til overskude kommer til bake så e får gjort lit her å få huse i tipp topp i gjen...hehe...
e blir altid veldig sån at e må ha sex kjempe ofte mer en før e ble gravid..var sån me ho lille au..så mannen både gleder å gruer seg til jeg blir helt i form[8D]for han ble lit lei å sliten av lystene mine på slutne da e gjik gravid sist gang[8D]fikk jo ikke nok e..[:-][X(]

ORIGINAL: AnTho

Så heldig du er :) Jeg tror ikke samboeren min er så fornøyd med meg, jeg er skikkelig sur og ikke minst lei meg hele tiden, gleder meg til hormonene roer seg litt ned:P Og dessuten føler jeg den stjeler "skjønnheten", jeg føler meg bleik, ekkel, slapp, feit og jeg ser rett og slett veldig sliten ut.. Følte meg ganske fin her om dagen helt til en kollega sa " Oi, så sliten du ser ut".. akkurat den dagen jeg følte meg flott :P hehe..

Signerer helt klart denne:-)

Back
Topp