Elsker vi Rema og deres app?

Olive76

Forumet er livet
Holder på å teste ut. Ikke at Rema får bestemme allt jeg skal spise, men litt. Hjelp med middagsplanlegging sier jeg ikke nei til. At handlelisten så også er ordnet i noenlunde rekkefølge er også et pluss. Jeg er meget positiv. Blir burritos i kveld og ministrone imorgen....

Vi har lenge brukt de heftene fra Rema, mye god mat der ja! Idag tester vi app`en og lager Quesadillas.. :)

Har ikke prøvd den jeg - har appene til rimi og coop på telefonen, men kanskje jeg skal slenge på en til?

ja.. jeg elsker deres app. den stod for en del av våres middager i januar... til nå i februar har vi ikke testet ut noen av de nye oppskriftene.. men.... det kommer nok når vi er hjemme igjen.. elsker de!

har rimi sin også.. men syns ikke den er like god på middagsplanlegging.. i løpet av mine søvnløse perioder har jeg brukt mye av tiden på middagsplanlegging i mangel av noe bedre å gjøre :P mye godt der.. og enkle, kjekke oppskrifter! og hele familien har likt det!

He he - jeg føler plutselig at min mobil kommer fra steinalderenemoticon Ikke mye apps å spore på den. Men jeg vurderer stadig om jeg skal oppgradere den noen "generasjoner"

Jeg er veldig fan av apper. MEEEN bruker dem sjeldent! Syns forøvrig at det er mye mer spennende med "draw something" enn å planlegge middager hehe

(ellers syns jeg ikke at disse menyene tar hensyn til Aslak.. når det står at Maizena er en del av kjøkkenbeholdningen blir jeg litt matt..)

Actrine - jeg erstatter gjerne maizena med potetmel, tåler aslak det?

Og en ting til - hva heter du på draw something?

Harnogså potettmel og ikke maizena (for tiden da). Og Lenemor: synes vi er helt rå på drawsomething. Tror vi har samstemte hjerner! Blir gøy når vi skal på innflytterfest hos deg. Da må vi spille et liknende spil!

Olive76 skrev:
Harnogså potettmel og ikke maizena (for tiden da). Og Lenemor: synes vi er helt rå på drawsomething. Tror vi har samstemte hjerner! Blir gøy når vi skal på innflytterfest hos deg. Da må vi spille et liknende spil!

Vi er supergode - det er ikke få ganger jeg har vært imponert over at du tar tegningene mine altså! Spill skal vi få til!

Back
Topp