Elsker sparkene til gutten min <3

Idaav

Betatt av forumet
Åhh det er så HERLIG å kjenne på sparkene til gutten min! :-)
Jeg har kjent liv siden uke 16, men når jeg kom til uke 22 ble sparkene mye hardere.
Nå sparkes det så hardt at det vises utenpå, nesten så jeg skvetter til noen ganger!
Jeg kjenner også når han snur seg rundt og strekker seg. Synes det er så artig når jeg kjenner kiling på venstre side og spark på høyre side av magen samtidig. :-)
Morsomt at det er aktivitet til akkurat samme tid hver dag også..!
Jeg blir så ivrig, kunne skrevet en hel bok om dette jeg!! Haha..

Dette er det største og fineste jeg har opplevd i hele mitt liv... :'-) Er vi ikke heldige!! :)
Jeg gleder meg sånn til august nå! :-D Har så ekstremt mye kjærlighet inni meg som jeg lengter etter å gi til gutte-klumpen min. <3

Det er en helt fantastisk følelse <3

Helt enig Kan nesten ikke beskrives =)

Helt enig Kan nesten ikke beskrives =)

Helt enig!! HERLIG følelse

Samme her! Har en veldig aktiv krabat som er opp og ned og jeg kjenner han hver dag. Har kjent han hver dag de siste 2 ukene, er nå i uke 22. Føler meg utrolig heldig som kan kjenne gutten vår hver dag. Ikke sterkt nok til at far kjenner det TYDELIG, men det blir stadig sterkere. Herlige lille gutten <3

Så koselig! <3 Jeg kjenner ikke så mye enda da jeg har morkaken på fremre vegg. (",) Men jeg kjenner han da jeg har legt meg på kvelden. <3

Ja vi er heldige jenter<3
Det er helt fantastisk herlig å kjenne lille gutten i magenemoticon

jeg er helt enig, nesten som jeg skulle ha beskrevet det selv  skal bli rart å ikke legge begge hendene på magen å kjenne sparkene og bevegelsene hans når graviditeten er over ... det føles så deilig 

Helt enig jeg også! Det er fantastisk:) Visste ikke at det gikk ann å bli så glad i noen man aldri har møtt!!!

Jeg har kjent han sparke så vidt, men ikke så veldig tydelig... Har morkake på fremre vegg...
Er 24+3 idag, så venter på å kjenne de skikkelige sparkene.. :)
Venter i spenning hver dag ;-)

emoticon

Beste som finnes!!!!

Fantastisk <3<3

Fint å høre at flere opplever det samme som meg! :-D <3
Er det noe som alltid får meg i godt humør så er det sparkene til gutten min. :)

Og dere som ikke har kjent noe ennå, gled dere! :-) Plutselig så hilser h*n på. :-)

Hvitveis jeg er helt enig med deg, jeg visste heller ikke at man kan bli SÅ glad i noen man aldri har møtt.. <3

Åhh jeg er nesten irriterende lykkelig for tiden, hehe.. ;-)

Her kjent lillegutt i magen en del uker her og. Er i uke 24 nå. Sparker så pappan både får se og kjenne.Stor stas!!!! :)

Back
Topp