Elsker sola! :)

Theamor

Begynner å like forumet godt nå :)
Håper dere alle har en bra pinse. Her nytes det herlige været ute, og solkremen har faktisk blitt godt brukt allerede!
I går heia vi på Edvald på sykkelrittet. Det var utrolig gøy, og mange tilskuere, så det var mye liv! I dag blir det en rolig dag, og avsluttes med grilling sammen men gode venner :) Hva gjør dere i pinsehelga?

Her nytes også sola :D Har fått besøk av mine to yngste søstre, så idag skal vi til byen å heie fram Edvald i mål ;) Så skal jeg og bf se om vi får henta vogga til lillegutt i morgen. Fikk et kjempekupp på nett, og får ei rålekker vogge til 150,- Manglet de beina på den da, men det skal kommende farfar lage ferdig :) Gleder meg til å få den klar og nymalt :D
Sent from my GT-I9100

Hadde familieselskap for samboeren min i går, så jeg er kjempesliten. Han inviterer fullt av folk, men evner ikke å se hva som trengs å gjøres i huset, så hefter ikke han at det ser ut som et bomba horehus:-/ i dag skal vi bare slappe av og kose oss med rester, har familien min på besøk :-) i morra vet jeg ikke, har lyst å besøke nyeste tanteungen min som ble født på tirsdag :-)

Her koser vi oss i sola, og stresser minst mulig ;) gubben har begynt å bygge lekestue i Hagen, og snella er på. Bursdag alene til ei i bhg ;) bikinivær her når det er 27 grader i skyggen :D

Vi storkoser oss ute og virkelig nyter varme og sol. De små har badet i bassenget og spist masse is. Alle måltider er tilbragt ute under pavljongen. Helt herlig med bikiniskille og late kvelder ute:-)

Back
Topp