Elsker man et barn mer enn det andre?

Sprettmusa

Glad i forumet
Jeg er nå gravid i uke 19 - woohoo[:D]

Men midt opp i gleden med å gå gravid, kommer det opp en frykt inni meg.
Nesten så jeg kjenner kniver i magen, så engstelig er jeg.

Jeg er så fryktelig redd for at jeg skal elske Madelen mer enn det andre barnet.
Kan sånt skje? Huff..skjønner ikke hvorfor jeg begynte å tenke på det egentlig.

Først gikk jeg rundt og var livredd for å miste, og nå har jeg fått denne frykten her..blæææ[:'(]

Tror dere det er mulig?
Eller vil man elske hvert barn like mye, bare på forskjellige måter?

Jeg tror man elsker barna sine like mye, men på forskjellige måter..

Min mamma f.eks. Hun elsker meg på en annen måte enn alle de andre barna, da jeg er den eneste datteren hennes, så har vi et spesielt bånd der.. Den eldste broren min er spesiell fordi at han var hennes førstefødte og en annen bror som vi nok alle elsker litt "ekstra" fordi at han holdt på å dø fra oss da han var liten.. men all over så tror jeg nok at hun elsker alle 6 barna sine like mye, men på forskjellige måter <3

Tror ikke du skal engste deg, du vet jo hvor mye kjærligheten koker når man holder barnet sitt for første gang.. Du blir nok helt oppslukt i det neste barnet ditt også![:)]

seie meg enige med dei hine her, elska ungane mine like mykje, men på forkjellige måta.

ORIGINAL: Drømmefangeren

Jeg tror man elsker barna sine like mye, men på forskjellige måter..

Min mamma f.eks. Hun elsker meg på en annen måte enn alle de andre barna, da jeg er den eneste datteren hennes, så har vi et spesielt bånd der.. Den eldste broren min er spesiell fordi at han var hennes førstefødte og en annen bror som vi nok alle elsker litt "ekstra" fordi at han holdt på å dø fra oss da han var liten.. men all over så tror jeg nok at hun elsker alle 6 barna sine like mye, men på forskjellige måter <3

Tror ikke du skal engste deg, du vet jo hvor mye kjærligheten koker når man holder barnet sitt for første gang.. Du blir nok helt oppslukt i det neste barnet ditt også![:)]

ORIGINAL: Gollemor

Drømmefanger forklarte det HELT perfekt!! Og jeg fikk tårer i øynene.

Ååå, jeg er helt enig med Anette! Det var jo bare helt perfekt forklart.
Tusen takk for det, Maria[:)]

Åhh, jenter..dere er så gode å ha!!!!!!!!!!![:D][:D]

[:D] Aldri vært i tvil om at mamma er tullerusk etter meg iallefall :) Så lett å forklare hvordan jeg tror det blir utfra mine opplevelser som jeg deler med mine søsken om morskjærlighet!

Back
Topp