Elsker disney❤️

Dutterina

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Så jeg lurte på om noen av dere vet om noen i Norge eller nettbutikker selger Disney-body eller lignende?

Andre her som også elsker Disney?

Elsker Disney!!
Kjøpte disse på h&m
f58558d13a2294171043e84fc126b224.jpg

Jeg liker jo selvsagt filmene og, men tror nesten jeg liker designet osv bedre [emoji14]

Jeg elsker også Disney! Fant litt klær på Zalando.no og litt diverse til barnerommet på Dekorella.no [emoji5]

Vet det er disney butikk i København,usikker om det er nett butikk til «disneybutikken»,de har ihvertfall noe til baby:)

Åååh! Så mye herlig! [emoji5] ser jeg ikke er den eneste som liker disney[emoji173]️[emoji173]️ jeg gleder meg sånn til å kjøpe inn Disneyland til mini[emoji173]️ men først lønn og oul [emoji13]

Disney er fantastisk! Det er så mye koselig og bra. Disneyklubben virker veldig bra her fra Sandviks, da.. :)

Sniker fra januar, men elsker Disney! De har litt klær på spar kjøp faktisk.

Ellers har jeg kjøpt Ole Brum babygym, wall stickers og milestone cards på ebay.

Hvis du skal et sted med primark har de og en del Disney [emoji4]

Elsker elsker elsker Disney! Gleder meg til å ta med meg barn til Disney World i Florida når dei blir gamle nok. Var sjølv som 13-åring! Skal og ha alle Disney-bøkene til babyen, alle Disney-filmene og masse Disney som f.eks julepynt og. [emoji7]

Sniker fra januar, men elsker Disney! De har litt klær på spar kjøp faktisk.

Ellers har jeg kjøpt Ole Brum babygym, wall stickers og milestone cards på ebay.

Hvis du skal et sted med primark har de og en del Disney [emoji4]

Jeg lette faktisk i london i helga, og siden jeg ikke har fått vite kjønn måtte jeg vente [emoji15] for var kun rosa eller blått dessverre [emoji13]

Jeg lette faktisk i london i helga, og siden jeg ikke har fått vite kjønn måtte jeg vente [emoji15] for var kun rosa eller blått dessverre [emoji13]

Ahh, kjipt. Var på en primark i sommer jeg og, og kjøpte en del ole brum og dumbo som jeg syns kunne brukes til både gutt og jente. Men som du sier var det mye rosa og blått og :)

Back
Topp