ELSKER BRUS

FRK John Deere

Forumet er livet
Leste litt i bloggen din her om dagen å så det jeg ønsker meg allermest av dilldall i denne verden

SMYKKE med bilde av nurkene på.. Hvor fikk du tak i det hen??? [:)]

Når jeg er tilbake på gullsmedverkstedet til høsten, går det an å bestille håndlagede av meg[8D]

*snikreklame*

ORIGINAL: Miriel

Når jeg er tilbake på gullsmedverkstedet til høsten, går det an å bestille håndlagede av meg[8D]

*snikreklame*

Har du noen priser å dele?

*snike interesse*

Disse er håndlaget av Marianne Wiik (som jeg tror Tullemor79 la ut link om før jul)
Hun lager armbånd og smykker i alle varianter, men her er linken til bildesmykkene: http://mariannessmykker.blogspot.com/p/smykker-og-armband-med-bilde-pa.html

Jeg skulle bare ha et enkelt bilde til å henge på egne charms, men skal nok bestille meg et armbånd tror jeg [:)]
Er så utrolig fint! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Elsker Brus

Disse er håndlaget av Marianne Wiik (som jeg tror Tullemor79 la ut link om før jul)
Hun lager armbånd og smykker i alle varianter, men her er linken til bildesmykkene: http://mariannessmykker.blogspot.com/p/smykker-og-armband-med-bilde-pa.html

Jeg skulle bare ha et enkelt bilde til å henge på egne charms, men skal nok bestille meg et armbånd tror jeg [:)]
Er så utrolig fint! [:D][:D][:D]

Tusen takk!!
Hva tok hun for det?

Jeg synes å huske at det var et sted i mellom 350-400 kr for armbånd, da får du jo på flere bilder på.
Husker ikke hva jeg ga bare for et slikt smykke, for det er jo ikke noe hun lager vanligvis (hun har de jo gjerne på egne anheng eller armbånd)
Men hun svarer på mail, er rask og veldig behjelpelig![:)]

ORIGINAL: Vilnus

*snikreklame*

*snike interesse*

sign;)

ORIGINAL: FrøkenH

*snikreklame*

*snike interesse*

sign;)

Hihi, det er jeg ikke helt sikker på. Det spør hvor stor den skal være og hvor mye sølv jeg bruker. Og hvor komplisert den er.
Det kan nok hende det blir noe dyrere fra meg, men det er fordi jeg håndlager alt fra bunnen av, av en flat plate med sølv. Sager og filer og hamrer og lodder, og bruker aldri ferdige deler.
Jeg kan også sette steiner på den. Diamanter tør jeg ikke prøve på helt enda, men safirer, rubiner, smaragder, ametyst osv :)
Da legger jeg inn bildet under et lag med noe som minner om emalje, så sitter det fast i smykker, og kan ikke falle ut. [:)]

De smykkene hun selger ser ut som ferdigkjøpte støpte halvfabrikata-deler. Uten at det nødvendigvis er negativt altså, det er ikke det jeg mener. Bare forklarer forskjellen :)

*snikreklame*

*snike interesse*

sign;)

Hihi, det er jeg ikke helt sikker på. Det spør hvor stor den skal være og hvor mye sølv jeg bruker. Og hvor komplisert den er.
Det kan nok hende det blir noe dyrere fra meg, men det er fordi jeg håndlager alt fra bunnen av, av en flat plate med sølv. Sager og filer og hamrer og lodder, og bruker aldri ferdige deler.
Jeg kan også sette steiner på den. Diamanter tør jeg ikke prøve på helt enda, men safirer, rubiner, smaragder, ametyst osv :)
Da legger jeg inn bildet under et lag med noe som minner om emalje, så sitter det fast i smykker, og kan ikke falle ut. [:)]

De smykkene hun selger ser ut som ferdigkjøpte støpte halvfabrikata-deler. Uten at det nødvendigvis er negativt altså, det er ikke det jeg mener. Bare forklarer forskjellen :)

Har du bilde av smykke/armbånd (eller lignende) du har laget?

*snikreklame*

*snike interesse*

sign;)

Har du bilde av smykke/armbånd (eller lignende) du har laget?

Nei, desverre... Eller, har bilder av noe jeg laget da jeg var helt helt nybegynner, første måneden eller så på skolen... Men det er liksom ikke noe å bruke som eksempel, har jo lært mye siden da [8D]
Finnes på den gamle bloggen min, litt bakover: www.miriel.vgb.no

Det er jo uansett lenge til jeg starter opp igjen. September tror jeg det blir. Men da tenker jeg å lage et smykke med bilde til mamma, så da kan jeg legge ut bilde av det [:D]

Back
Topp