Wildberg Forumet er livet 20 Jan 2011 #1 Yo yo yo Im just wondering; how are you? And how is your hairdo? Are you satisfied with your new look? Or are you gonna give us a shock? Er litt i rimehjørnet i dag[:D][:D]
Yo yo yo Im just wondering; how are you? And how is your hairdo? Are you satisfied with your new look? Or are you gonna give us a shock? Er litt i rimehjørnet i dag[:D][:D]
A AnonyMus Forumet er livet 20 Jan 2011 #2 Hihihihi.... Jeg ble ganske så fornøyd jeg [:)] Var ikke så tøff denne gangen gitt, så ble en "enkel" klipp..... Men jeg tok 25 cm av lengden da [:)][:)][:)] Skal legge ut bilder etterpå.
Hihihihi.... Jeg ble ganske så fornøyd jeg [:)] Var ikke så tøff denne gangen gitt, så ble en "enkel" klipp..... Men jeg tok 25 cm av lengden da [:)][:)][:)] Skal legge ut bilder etterpå.
Anlipa Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Septemberbarna 2019 20 Jan 2011 #4 ORIGINAL: lillebebis Åj, det var mye da ;D Gleder meg til å se <3
Neah Gift med forumet 20 Jan 2011 #5 Da må du legge ut bilde :) du og Tina :) har ikke du nettopp vært hos frisøren også? ;)
LMG86 Gift med forumet 20 Jan 2011 #6 ORIGINAL: lillebebis Åj, det var mye da ;D Gleder meg til å se <3 Sign! [:)]
T TinaL Forumet er livet 20 Jan 2011 #7 ORIGINAL: Neah Da må du legge ut bilde :) du og Tina :) har ikke du nettopp vært hos frisøren også? ;) Jooo, men er ikke stor forskjell bortsett fra på lengden, tok 15 cm :)
ORIGINAL: Neah Da må du legge ut bilde :) du og Tina :) har ikke du nettopp vært hos frisøren også? ;) Jooo, men er ikke stor forskjell bortsett fra på lengden, tok 15 cm :)
Neah Gift med forumet 20 Jan 2011 #8 Hehe...bilde takk ;) ORIGINAL: lillebebis ORIGINAL: Neah Da må du legge ut bilde :) du og Tina :) har ikke du nettopp vært hos frisøren også? ;) Jooo, men er ikke stor forskjell bortsett fra på lengden, tok 15 cm :)
Hehe...bilde takk ;) ORIGINAL: lillebebis ORIGINAL: Neah Da må du legge ut bilde :) du og Tina :) har ikke du nettopp vært hos frisøren også? ;) Jooo, men er ikke stor forskjell bortsett fra på lengden, tok 15 cm :)
Wildberg Forumet er livet 20 Jan 2011 #11 ORIGINAL: Elsker Brus Hihihihi.... Jeg ble ganske så fornøyd jeg [:)] Var ikke så tøff denne gangen gitt, så ble en "enkel" klipp..... Men jeg tok 25 cm av lengden da [:)][:)][:)] Skal legge ut bilder etterpå. weee gleder meg til å se
ORIGINAL: Elsker Brus Hihihihi.... Jeg ble ganske så fornøyd jeg [:)] Var ikke så tøff denne gangen gitt, så ble en "enkel" klipp..... Men jeg tok 25 cm av lengden da [:)][:)][:)] Skal legge ut bilder etterpå. weee gleder meg til å se
FrøkenH Juni12s motiverende VIP 20 Jan 2011 #12 ORIGINAL: lillebebis Åj, det var mye da ;D Gleder meg til å se <3