Elsker barnehagen vår!

lenemor

Forumet er livet
Jeg er så fornøyd med barnehagen vår, jeg må bare få dele!

For to dager siden kjøpte barnehagen en minibuss med 14 seter - og helt selvsagt gikk de også til innkjøp av supre barneseter med fempunkts sele til de minste - hele 12 stykker, så de skal ha til alle.. (jeg har lest om mange som er bekymret for sikring av barna sine på turer med barnehagen - det slipper vi). Og noe de også gjorde, som jeg satt stor pris på, var å innhente nytt samtykke fra foreldre, slik at alle barn har samtykke fra foreldre før de får være med på busstur.

Jeg var hos tannlegen med Johanna i dag (null hull!!), og da jeg kom for å hente henne satt de og spiste - ute. De hadde dekket så fint til, det var ro, og alle kosa seg - og da de så bilen min sørget personalet for at Johanna reiste seg fint og kom løpende til grinda, uten å forstyrre de andre (og uten at August ble gjort oppmerksom på at jeg var der).

Noen har delt en fin tekst om det å være forelder til barnehagebarn, og jeg kopierte den teksten og sendte til lederen i barnehagen vår, bare fordi jeg synes de fortjener å vite hvor viktige de er for oss i hverdagen vår, og da fikk jeg dette til svar:
Hei Lene Camilla!
Tusen takk for fine ord! :-) ...Setter stor pris på tilbakemelding. For å få den beste barnehagen for barna våre, så er vi  også avhengig av å samarbeide med kjekke, oppriktige og reflekterte foreldre sånn som deg!
Ha ein fin dag!
Helsing Signe

emoticon

Åhh så fint gjort av deg å gi den teksten til bhg:) Ikke minst rørende å få en slik tilbakemelding også:)

Jeg har lest den teksten og den er veldig fin. Denne kunne jeg fint ha gitt til bhg som Mina gikk i Halden.

åh.. så fint gjort,og for en fantastisk barnehage. det er nok godt å bli satt prispå slik at foreldrene til barna... :) Jeg prøver å være flinkå komme med tilbakemeldinger selv,både ros og ris,for at vi hele tiden skal ha en dialog... det er mest ros da.. jeg syns det er viktig at de hører det når vi er fornøyde også...

Back
Topp