Elsker å kjenne at det sparker:-D

Wencheryan

Andre møte med forumet
Jeg synes det er helt fantastisk å kjenne når min lille prins sparker:-) Jeg er i uke 27 å har en våken morroklump i magen:-) Det er min første graviditet, men jeg elsker det:-D

Ja det er helt fantastisk, og like fasinerende hver eneste gang jeg kjenner noe:) Jeg er 29 uker på vei.

Det er bare helt herlig, tror jeg har et turboknøtt i magen, for innimellom er det full romstering inni der, virker ikke som det er mye søvn der inne til tider. 

Godt dere trives med det. For min del så tror jeg ikke det er noe jeg kommer til å savne når graviditeten er ferdig:p

Ja, det er absolutt gøy og fint med spark, men denne ungen har noen vanvittige muskler i beina! Han sparker hardt og mye, og enda er det over 10 uker igjen... Hvor skal det ende? Jeg kommer til å bli innskrevet på føden med brukne ribbein og blåmerker..

Ha ha:-) huff. Høres ut som at det må ommøbleres i magen din:-) og at det lille sjarmtrollet ditt jobber hardt:-) nyt det mens du kan. Vi kommer nok til å savne det etterpå

Min lille prins tar helt av:-) men hver gang far skal kjenne, så stopper han helt. Han har kun kjent han et par ganger. Det er litt trist, men det kommer seg nok. Pluss at det er deilig når jeg bare kan legge bonden til far på magen min på nettene:-) da blir det helt rolig i magen, å jeg får sove:-D

Elsker det jeg også,får nesten litt latterkrampe når hun sparker:) Får man forresten blåmerker når ungen sparker??For da har jeg fått mitt første nå,og det passer med hvor hun har sparka/boksa. En veldig aktiv unge når ingen andre er i nærheten,samboer har kun kjent henne et par ganger men ingen andre enn oss som har opplevd det:( Vil gjerne at mamma og pappa skal kjenne det også da,og kanskje broren min og hans familie.

Æ ælske å kjenn liv æ å ja Synes d e superkoselig når litjfrøkna romstrere i magen å dein bevege sæ masse, kjæms t å savn d når litjfrøkna e ut

Back
Topp