Elsker å gå gravid...men..

enriqua

Førstegangs mamma ♥
GLEDER meg til å få kroppen min tilbake :p

Ligge på magen igjen!! :)

jah ligge på magen også det å ikke ha vondt i rygg og bekken når jeg sover, det å snu seg i senga uten å vokne hvær eneste gang.

Kunne sove en hel natt uten å måtte på do tre-fire ganger i løpet av natten (ok, kommer sikkert ikke til å sove en hel natt på en stund, men det blir i alle fall ikke fordi jeg hele tiden må tisse...)

...gleder meg til å sove på magen og ryggen :P
....til å kunne gå fort.....eller gå tur i det hele tatt...
....til å spise spekemat og ta meg et glass vin....
....til å slutte å vagge. Hehe!!

...gleder meg til å sove på magen og ryggen :P
....til å kunne gå fort.....eller gå tur i det hele tatt...
....til å spise spekemat og ta meg et glass vin....
....til å slutte å vagge. Hehe!!

Samme her! Bortsett fra sovestillingene! Om sengen er myk kan jeg fortsatt sove på magen og ryggen :) men det avhenger veldig av dagsformen!

Gleder meg til å kunne starte å få kroppen min tilbake :P
Og ikke føle meg som en flodhest ><

Gleder meg også til yoga igjen (styrkeyoga) og ikke minst å slippe all angsten. Nå er jeg jo konstant redd for at noe er galt. Så fort jeg kjenner smerter her eller der, så får jeg rett i panikkmodus. Er så sikker på at han kommer for tidlig at jeg ikke klarer å slappe av for alt i verden.

Gruer meg til å se hvilke kropp som er igjen jeg :-O

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gruer meg til å se hvilke kropp som er igjen jeg :-O

Jeg er veldig spent på hvordan kroppen blir jeg, i og med at jeg bare har gått opp 2 kg hele svangerskapet.. Så det vil jo si at jeg må veie ganske mye mindre når jeg har født enn når jeg ble gravid :)

..mn jg gleder mg vannvittig til at tåka letter, kvalmen og halsbrannen forsvinner og jg kan stryke og kose på små babykinnene til lillebror <3 Gleder mg til å trene, ha mer energi, gå normalt, drikke vin, hoppe på trampolina m storebror <3

Jeg er veldig spent på hvordan kroppen blir jeg, i og med at jeg bare har gått opp 2 kg hele svangerskapet.. Så det vil jo si at jeg må veie ganske mye mindre når jeg har født enn når jeg ble gravid :)
Wow!! Det er vel ganske greit ;)

Back
Topp