Else Koss, dokumentar ang barn.

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Ser dere på serien Else koss dokumentar om barn? På onsdager ? Jeg må bare si jeg elsker den serier og liker at man ser alle sider og at hun byr så mye på seg selv ❤️ ser dere på? Hva syntes dere? Har dere andre serier eller filmer som er fine med refleksjoner ang barn, eller handler om graviditet eller barn?
 
Ja har sett de episodene som har blitt sendt. Bra at temaene i programmet blir belyst. Både det å velge et liv med eller uten barn, og det å være enslig å ønske eller ikke ønske seg barn. Har ikke sett andre programmer som belyser alle sider så godt. :)
 
Ja, tilhenger jeg også! Veldig fin serie og digger dama :happy: Jeg har heller ikke så mange tips, men har sett en del dokumentarer på NRK (streaming).
 
Så den nå nettopp etter å ha lest om den her, likte den veldig godt :D
 
Jeg så første episode i går og likte den veldig godt. Det klippet der Else snakker med barna i barnehagen er helt herlig:happy:
 
Synes den serien er utrolig fin! Else virker som ei ufattelig varm og lun dame og passer perfekt til å ta opp de temaene og samtalene hun gjør i serien.
 
Så bra flere liker de, jeg syntes det er så flott at hun tar opp alle sider av en sak og ikke bare en side❤️ Også liker jeg at hun opplyser veldig om ting ikke alle vet om. Herlig dame syntes hvertfall jeg, og ja barna er jo bare super søte med sine utsagn og gullkorn. Likte også nå hun sitter å snakker med han danskelegen som trur hun er litt gal siden hun kommer med den musikken og de utsagnene hun gjør❤️ Også føler jeg at jeg ler med serien og gråt når hun fikk negativ på gravidtesten, fordi jeg kjente den skuffelsen som man får da❤️
 
Gleder meg til kveldens episode :happy:
 
Back
Topp