Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braOh yes! Jeg digger Elonva! Eller det vil si at den har fungert veldig bra på meg, og det er en depotsprøyte som settes 1 dag - og så varer den i ca 6 dager. Så da slipper man å sette sprøyter hver dag! Etter de 6 dagene har jeg pleid å stimulere videre med Gonal-f. Den er grusomt dyr, koster rundt 6500 kroner - og jeg klarer ikke å sette den selv. Den er stor og klumpete, vanskelig å håndtere synes jeg (er ikke en sånn penn). Ved 2 forsøk har mannen satt den på meg, nå ved det siste forsøket dro jeg til fastlegen for hjelpJeg har kalt den for monstersprøyten, for den ser stor og skummel ut (selve nålen er liten altså!) Det har ikke vært vondt å sette den. Den har forresten en automatisk nål, som trekker seg inn av seg selv - man slipper dermed å trekke nålen ut av huden. Det hindrer at man skjærer seg
Har ikke merket andre eller flere bivirkninger med denne enn med andre sprøyter. Ang. Pco så vet jeg ikke, jeg har endometriose.
Er det vanlig å bli kvalm av elonva ??
Det står vanlige bivirkning ; kvalme eller noe. Men så står det også at hvis man får sykdomfølelse (kvalme) så bør man kontakte legen pga ohss?? Skjønner ikke helt det.Jeg har ikke blitt det, men sjekk pakningsvedlegget.
Det står vanlige bivirkning ; kvalme eller noe. Men så står det også at hvis man får sykdomfølelse (kvalme) så bør man kontakte legen pga ohss?? Skjønner ikke helt det.