Elliot eller Emmett?

Hvilken navn?

  • Elliot

    Votes: 30 69,8%
  • Emmett

    Votes: 13 30,2%

  • Antall som har svart
    43

Luna88

Andre møte med forumet
Hvilket hadde du valgt av Elliot og Emmett?
Vi hadde sånn nesten bestemt oss for Elliot,men så kom Emmett plutselig på banen igjen

Ikke interessert i å høre "hadde aldri valgt de navnene" eller lignende. Smaken er som baken ❣️

Hvilket navn liker du best av de?
 
Liker begge to :) Personlig liker jeg Elliot best :D Men det er jo dere som skal like dem da, så da er det likegyldig hva vi andre syns ;)
Kanskje dere bare må vente til fødsel og se om han ligner en Elliot eller Emmet? ;)
 
Liker begge to :) Personlig liker jeg Elliot best :D Men det er jo dere som skal like dem da, så da er det likegyldig hva vi andre syns ;)
Kanskje dere bare må vente til fødsel og se om han ligner en Elliot eller Emmet? ;)
Takk for svar

Jeg elsker Elliot,men har også en liten elsk på Emmett :) Og så en film nylig med en av karakterene som hette det,og da kom det plutselig på banen igjen liksom :p
 
Last edited:
Jeg synes begge navnene er veldig samme stil, så vanskelig å si! Jeg tror jeg hadde hatt store problemer å velge mellom dem. Vet også av flere søsken som har de to navnene, så vi er flere som synes de er "like" uten at de høres like ut. :)
 
Jeg elsker navnet Elliot, og vurderer det til gutt nr. 3 som vi venter nå:happy:
 
Jeg føler alle skal ha Elliot nå, så jeg hadde personlig gått for Emmet :rolleyes: Har også en litt negativ assosiasjon til navnet Elliot, kjenner til en gutt som heter det som var ordentlig grinete og vanskelig, så jeg ser bare den gutten når jeg hører det navnet :oops:
 
Back
Topp