Haha! Morsommannemensen er ikke noe tull altså
![]()
[emoji23][emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
I følge han er det bare fantasiuker[emoji23][emoji23] Uansett kor mye eg prøve å forklara...så har gitt opp å få han te å forstå det[emoji28][emoji85]
Kjæresten skjønner ikke kvekket av uketelling...har forklart uendelig mange ganger at 7+4 = da er man i uke 8
Frustrerende....
Flere som synes det?
Du er i uke 5Det visste ikke jeg =P Jeg er 4+5 i dag, og sier at jeg er i fjerde uke.. Men det stemmer vel ikke da![]()
![]()

Det er braNei ikke når begge er hormonelle og sta!
Men...nå som jeg er gravid så får jeg lov til få ha "rett" litt mer enn hamHan har skjønt at det ikke er sjakktrekk å diskutere med en gravid superhormonell kjæreste...
![]()
håpløst å diskutere med el gravida Akkurat sann er min og[emoji23] nekter på at dei 2 første ukene teller[emoji23][emoji23]Min mann lurer på hvorfor vi teller med to fantasi uker[emoji85] så hvis jeg sier i dag er vi 8 uker, så sier han at det er egentlig 6[emoji14][emoji28]
For man kan tydeligvis ikke telle med to uker før eggløsning[emoji23][emoji23][emoji85]