Ellas morfar hadde litt fritid idag

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
så han fant et bilde han tok av henne og tegnet.

Syns det var veldig bra til at han akkurat har startet opp igjen etter en deeeeeel år med opphold:)

Jeg trodde faktisk et øyeblikk eller fem at det var en sånn photoscape funksjon bare... [;)] Du burde ramme det inn og henge det på rommet hennes!

ORIGINAL: Aislin

Jeg trodde faktisk et øyeblikk eller fem at det var en sånn photoscape funksjon bare... [;)] Du burde ramme det inn og henge det på rommet hennes!

åneida, han har tegnet henne med kjærlighet i hver en strek, hehe.

Har allerede tenkt det gitt. Det skal i ramme og henges opp på barnerommet så fooort hu får det!! Det er helt sikkert:)

WOW!!

Det var jo bare RÅBRA!! Fortjener definitivt en plass på veggen!! (Vet hva jeg hadde ønsket meg i bursdag / til jul fremover ja!!!)

ORIGINAL: Klatten

WOW!!

Det var jo bare RÅBRA!! Fortjener definitivt en plass på veggen!! (Vet hva jeg hadde ønsket meg i bursdag / til jul fremover ja!!!)

Tenkte han skulle få være så heldig at han får lov til å tenge alle bryllupsbildene, hoho. Hadde blitt glad da[8D]

men det er sant, jeg vet hva ønskene fremmover blir.

wow...han var jo super god på å tegne kjempe fint var det, blir fint på veggen ja

OMG!! det var vanvittig fint!! og så si prikk likt da![:D][:D]
nydelig jente og megabegavet morfar[:)]

Det var stillig sååå morro for henne å ha senere da [:)]

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

Det var stillig sååå morro for henne å ha senere da [:)]

Det var det jeg også tenkte:) Jeg hadde iallefall likt å hatt et bilde som pappa hadde tegna av meg da ejg var lita.
Blir enda litt mer spesielt (for meg iallefall) siden de bor så langt vekke. Hu er ikke glemt liksom:)

Woooooow!!
Han var dyktig[:)]

Wow! Det var kjempefint!

Det er jo så morsomt for henne å ha et så personlig bilde av seg når hun blir eldre[:)] Er jo litt ekstra når morfar har tegnet det.

Så fint det var[:)]
Blir koselig for henne å ha når hun blir større[:)]

ORIGINAL: Linda_22

OMG!! det var vanvittig fint!! og så si prikk likt da![:D][:D]
nydelig jente og megabegavet morfar[:)]

Sign

så fin tegning!!!

ORIGINAL: UneMi

åneida, han har tegnet henne med kjærlighet i hver en strek, hehe.

Har allerede tenkt det gitt. Det skal i ramme og henges opp på barnerommet så fooort hu får det!! Det er helt sikkert:)

Helt sprøtt, rett og slett [;)] Måtte som sagt tenke meg om flere ganger for å se at det ikke var direkte kopi av bildet, vanvittig likt [:D]

Så utrolig fint! [:D]

Så nydelig det ble!!
Kjempeflink morfar hun har [:)][:)]

Back
Topp