Oktoberjenta
Elsker forumet
Hvorfor er det fra 6mnd av? Er det pga tuten eller er det pga noe annet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, bra jeg ikke er den eneste. Har ikke merket noe her heller, men har ikke turd å gitt så mye i tilfelle det ikke skulle være bra pga det er beregnet fra 6mndHar ikke peiling, men jeg har gitt 4 og 6 mnd til gutten om hverandre. Har ikke reagert på 6mnd smoothien.
Lulilu
Tror det er hipp som happ med de to månedene jeg altså. Har brukt 4 og 6 mnd grøt om hverandre også uten at det har vært noen forskjell.Ok, bra jeg ikke er den eneste. Har ikke merket noe her heller, men har ikke turd å gitt så mye i tilfelle det ikke skulle være bra pga det er beregnet fra 6mnd
Tror det er hipp som happ med de to månedene jeg altså. Har brukt 4 og 6 mnd grøt om hverandre også uten at det har vært noen forskjell.
Godt mulig.Forskjellen tror jeg er at 6 mnd inneholder gluten, det gjør ikke 4 mnd
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Nå spør jeg kanskje dumt. Men hva gjør gluten? Er det ikke bra for de små å spise det?Forskjellen tror jeg er at 6 mnd inneholder gluten, det gjør ikke 4 mnd
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Ok det visste ikke jeg. Da skal jeg se om jeg og finnerJeg fant tre varianter fra Ellas kitchen til 4 mnd igår faktisk! Trodde også de bare var til 6 mnd, så var litt overrasket.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Nå spør jeg kanskje dumt. Men hva gjør gluten? Er det ikke bra for de små å spise det?
Tusen takk for svarGluten er et protein som finnes i de fleste kornslag som hvete, bygg, spelt og rug, det som får feks gjærbakst til å heve. Det finnes ikke i mais, ris, potet osv. Har man cøliaki reagerer tarmen på gluten og man vil få diaré og magesmerter. Før trodde man at det å vente med å gi barn gluten holdig mat reduserer risikoen for å reagere på gluten men nyere forskning viser at barn bør begynne med gluten mens de fortsatt ammes. Gluten er bare skadelig for de som reagerer på det.