Ella'n min går :) *video*

Tirnanog

Elsker forumet
10mnd gammel; 1. august tok lille Ella'n min sitt første steg alene. Gradivis ble hun mer og mer stødig og sikker på sine små føtter og endelig kan jeg si det, 20 dager etter sitt aller første steg går hun ganske stødig og helt alene! Hønemor er hakk i hel bare i tilfelle vi skulle finne på å snuble og falle overende! Vi er kjempe stolte foreldre nå!!! [:)]

Her er en liten videosnutt til dere som vil se hvor flink hun er!
http://www.youtube.com/watch?v=yUmStSdyCVE

Hvor mange av septemberbabyene går nå forresten?

Noen skrytebilder av go'jenta mi hører med [:)]
Vi liker å trykke ned istedet for å hammre på!

Smiiiiiil [:D]

Så herlig, Forstår godt at dere er stolte[:D][:D]

Her har vi akkurat lært og reise oss opp [;)] 

Nyyyyydelig jente!

Her er vi litt skeptisk til å slippe mamma og pappas hender, men går nesten uten støtte.

Blir spent på tiden framover, for nå begynner han å bli tøffere, slipper seg mer og mer

Så fin hun er og så flink!! All grunn til å være stolt!!

Snuppa her går langs møbler. Men jeg er fornøyd med det så lenge. Det er jo tross alt ikke mer enn 12-13 uker siden hun beveger seg i det hele tatt[:)] Må få styrke i alle musklene først.

Flinke søte Ella[:)] Kjempeflink[:D]
All grunn til å være stolt.

Noah kryper og tar seg opp overalt etter møbler, dette har gjort veldig lenge. Men det virker ikke som han har noen interesse å gå. Går med oss, men forstår ikke helt dette når jeg viser han at han kan gå med bilen alene. Ikke noe stress da, han er jo bare 11 mnd.[:)]

Sååå herlig da 

så flink ho er da

Finaste Ella!!

Så flink hun er, og det har jo jammen gått kjapt, har det ikke?! Herman er ikke helt der at han går rundt alene overalt, nøyer seg med en ti-tolv skritt før det er krypemodus igjen [8D] Om han får holde i en finger kan han også gå og gå og gå.. hs sa at han kan og gå, men at han bare trenger litt psykisk støtte [8D]

Anyways, flinke og nydelige Ella-Linneah! [:)]

SÅ flink hun er![:)]

Madelen går, kjempe morro[:)]

ORIGINAL: ehterg

Så flink og herlig
Ser hun lager grimase, med å rynke nesen...det har jon også begynt med, rynke nesen og puste "tungt" gjennom den. Holder på å flire meg skakk hver gang[:D]

Jon har jo tatt noen skritt alene, men er litt feig[8D]

Hehe, ja hun kniper igjen øynene, rynker på nesa og puster ut og inn gjennom nesa ordentelig hardt! Moro at det er andre som gjør det også. Det er jo bare det at hun gjør det når hun går også, og å knipe igjen øynene er ikke det aller smarteste og da mister hun balansen og detter overende [8D]

Back
Topp