ELLA1

Leverihåpet

Gift med forumet
Hvordan går det med deg snuppa mi??

Ååååh,du er søt vennen[;)]
her går det bra vet du,klarer vel ikke å slappe helt av til vi har vært på UL i begynnelsen av mars..
har fortsatt disse blødningene,og vet ikke helt om det er så bra[8|]....vi får bare vente å se[:)]
MEN,hvordan er det med deg?? Har tenkt masse på deg!!
Begynner du å bli klar for en ny runde?? unner deg av hele mitt hjerte en liten beibiss[;)][;)][;)]

Er gubben hjemme,eller har han reist igjen? Det er godt å værre to

masse klemmer til deg vennen,og tusen takk for at du tenker på meg!!

eLLa[:)]

Jeg er helt sikker på at du ser et bankende hjerte på ul i mars, ella[:)]

Skjønner godt at du er litt bekymret over disse småblødningene, men hva sier de på sykehuset? Kanskje du kan få ul før du skal ut og reise? [:)]

Tenker på deg, og håper alt går helt strålende med dere alle tre[:D]

IVFProver84: Krysser alt jeg kan for at dere lykkes ved neste forsøk, når dere er klare for det - synes virkelig dere fortjener baby nå[:)]

Ella1: Jo gubben er hjemme igjen nå hehe...[8D], og jeg er enig med SkattIMagenSnart at du kommer til å se ett bankende hjerte i mars *elsk*
Nja klar og klar fru blom. skal til samtale på mandag så får vi se hva de sier.. Glede gruer meg...
Takk for at du tenker på meg og du fortjener egen tråd...

SkattIMagenSnart: Takk for all tanker og ønsker for oss... Bare en knupp..Vi skal til samtale på mandag så det blir spennede å se...

nå på mandag?
blir spennende da[;)] det er på riksen dere er sant??
Godt å ha gubben hjemme igjen...litt lettere å komme gjennom ting da!!

snuppa mi,tenker masse på deg,o håper du snart er igang igjen[:)] Nå er det DERES tur!!
Sender deg en melding på mandag,for o høre hvordan det er gått..

klemmer

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Jeg er helt sikker på at du ser et bankende hjerte på ul i mars, ella[:)]

Skjønner godt at du er litt bekymret over disse småblødningene, men hva sier de på sykehuset? Kanskje du kan få ul før du skal ut og reise? [:)]

Tenker på deg, og håper alt går helt strålende med dere alle tre[:D]

IVFProver84: Krysser alt jeg kan for at dere lykkes ved neste forsøk, når dere er klare for det - synes virkelig dere fortjener baby nå[:)]

åh,jeg håper det[;)] litt nervepirrende dette....
du er jo der snart selv,-nå er det ikke lenge til du er igang vennen!! Tenk på det[:)] det er så stort,livet blir forandret på alle måter-og det er helt greit[;)]

klem til deg[:)]

Back
Topp