ella1

Bukker og Takker for komplemanger du gir. HEIL SJØNNE E NETTOPP DU[:)]
OG det at jeg har lungebetennelse og du klager IKKE tenk slik. Jeg ar vant til lungebetennelser har det utallige ganger i året så dette er ren prosedyre i dette liv. Men Klage SKAL du bare gjøre om noe plager deg.. Stiller opp meg trøste ord så godt jeg kan ELLA mi.

Skal til legen igjen i morgen og se om CRP er bedre hvis ikke er jeg redd jeg må legges inn for intervenøs behandling[:(].
Jeg har hatt litt TR smerter i dag, men ikke så mye.. Oppblåst å føler meg som ei dundre her jeg sitter/går...

SUPER gla i deg og det er alle de andre også.... Opp med hode, men pass på så du ikke dunker deg tihi[:D][;)]
ORIGINAL: ella1

ORIGINAL: IVFProver84

Hei Ella mi.

Jeg er ganske negativ selv om dagen så jeg kan tenke meg hvordan du har det. Jeg gråter for ingenting også. Missunnelig når jeg går forbi andre med disse små nurkene.
Jeg har ikke hatt noe "flax" i live mitt så derfor tror jeg heller ikke at dette er noe lykke.

Men jeg ønsker såå veldig dette skal gå denne gangen. Itillegg fikk jeg lungebetennelse og måtte begynne med antibiotika arrrg.. SÅ jeg er ikke mye "happy" om dagen.
I går var jeg så langt nede at jeg måtte finne på noe å gjøre. (alene hjemme da mannen min er på jobbreise) Så jeg lagde meg en voksi pose til min svigerrinne som venter en gutt i slutten av februar.. Men vil helst ha posen selv for det er min og dere andres tur å bære nurket i magen, kjenne bevegelse, ha morgenkvalme osv...

Ella VI er snart GRAVIDE skal prøve hode den posetive mote oppe for begge 2.
DU fortjener en spire og JEG[:D].
Jeg er ikke sikker, men håper det er en spire som ligger å koser seg inni magen din og venter på at du snart skal merke den. Se testen lyse mot deg JEG BOR INNI DEG NÅ MAMMAEN MIN.
Jeg har troen på OSS...

Håper du har en bedre dag i dag vennen min.
Jeg sjekker inn senere å se hvordan du har det.
Du har mange her inne som støtter deg og er veldig glad i deg.. Du er ikke alene selv om du kanskje føler det.

DU ER SKJØNN[:D][:D][:D]
Har bare lyst til å klemme deg masse MASSE!!!
Tusen takk,dagen min ble straks mye bedre[:)]
Hva skulle man gjort uten dere fantastiske damer????!!!!

Lungebetennelse er ikke bra,....og her kommer jeg å klager lissom...jeg skammer meg!! skikkelig...Håper du føler deg litt bedre[:)]

Er det den 3.du tester også?? tror ikke jeg klarer å vente noe lenger,så sant ikke TR dukker opp[:@].....
jeg har merket noe TR smerter i dag, men ikke noe voldsomme greier...buhu!!

Krysser fingrene for oss begge!! Vi SKAL bli gravide,fordi VI FORTJENER DET!!,hehe[:D]

og tusen takk igjen, klemmmmmme masse[:D][:D][:D]

Vil bare sende deg en utrolig stor klem jeg vennen!!!
Har fortsatt troen på at dette skal gå rette veien!!!!

Her går vi bare og venter og venter på telefon.... hehe.... klemmer!

Får satse på at du får ein positiv test om nokre dagar sjølv om følelsen din ikkje er så god no! Er ei pinefull tid den ventetida til ein kan teste! Kryssar fingrane for deg!

ORIGINAL: Nullenusken

Vil bare sende deg en utrolig stor klem jeg vennen!!!
Har fortsatt troen på at dette skal gå rette veien!!!!

Her går vi bare og venter og venter på telefon.... hehe.... klemmer!

VENNEN,hvordan går det?
Tenker masse på deg!![:)]
tusen takk for lykkeønskninger,håper du har rett[;)]

masse klemmer

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Får satse på at du får ein positiv test om nokre dagar sjølv om følelsen din ikkje er så god no! Er ei pinefull tid den ventetida til ein kan teste! Kryssar fingrane for deg!

ja,det er skikkelig pining disse ukene[8D]
tusen takk for kryssninger,håper de hjelper,hhehe[:D]

klem eLLa

Back
Topp