Elises sommerkolleksjon 2011

RedElf

Elsker forumet
Jeg er hjemme med stemmekatarr og for å få tiden til å gå lager jeg sommerklær til tantebarnet mitt.

Ta gjerne en titt. Og hva slags andre klær ville du ha syntes var praktisk om sommeren???

A-form kjole med pongponger

Capribukse med vaffelsøm

Skjørt

Regnbuekjole

Buksedress

Retrokjole

Tunika med katter

Så.... Hva mer kan små jenter ønske seg til varme sommermåneder (for det satser jeg på at det blir) ? [:D]

Skulle ønske jeg kunne det der! Gud så nydelig! Syr du på bestilling eller?[:)]

Såååå fine de var.. Flink ja[:D][:D][:D][:D][:D]

Ikke til stor hjelp kanskje.. Hihi.. Men måtte bare si det[:)]

Kanskje etter hvert, men foreløpig syntes jeg ikke at jeg er proff nok til det altså [:)]

Du var utrolig flink da!

Heldig jenta di som har en mamma som kan sy, og holde henne supersøt om sommeren! Datra mi har bare en mamma som holder henne varm om vinteren;)

Buksedressen ser herlig ut [:)]

Men hvis du ville sy noe mere og jeg skulle få "sommerkolleksjon"  så kanskje et par shorts og t-skjorte også?[:)]

ORIGINAL: Lilletrille

Men hvis du ville sy noe mere og jeg skulle få "sommerkolleksjon"  så kanskje et par shorts og t-skjorte også?[:)]

Lurt [:)] Enda så innlysende det er så blir det litt surr i nøtta når man holder på vettø [:D]

Likte veldig godt den første kjolen, capribuksa, regnbogekjolen og buksedressen! Heldige jenta med ei så flink tante! Einaste som manglar er kanskje ein shorts? Kunne jo vore noko liknande capribuksa, men lit midt på låret lengde kanskje?

digger regnbuekjolen og buksedressen[:D] herre å flink du er[:D]

hva med shorts?? t-skjorter??

ORIGINAL: Gollemor

WOOOOOOOOOOOW!!!

du er kjempeflink!

ORIGINAL: Gollemor

WOOOOOOOOOOOW!!!

du er kjempeflink!

Sign ! Dritkule klær [:D]

Da er to singletter på vei til symaskinen [:)]

Shorts skal fikses også :)

likte godt den kjolen med sterke farger og buksedressen! kjempeflink er du! Her går det mye i tunika og tigths, hva med noen capri bukser? t skjorter?

For noen nyyyydelige klær!! Fantastisk [:D]

Om du skal lage noe mer, så kanskje en topp og en shorts?

Buksedress og capribukse hadde jeg glatt kjøpt av deg, helt serriøst[:D] Vil ha sånn til sommeren til snuppa[:D] Hadde vært topp om du hadde sydd til meg[:)] [:D]

Du er knall flink[:)][:)]

Du kan jo lage deg en liten "butikk" på Epla.no Du er da mer enn flink nok til det ut fra bildene å dømme [:D][:D][:D]

Hvis du har lyst å prøve deg på sying for salg så skrik ut, da bestiller jeg en regnbuekjole og en sånn buksedress i str 3 år [;)]

Back
Topp