Elisabeth

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Hvordan går det med hun? Ser på facebook at dere har vert på riksen..
Har du lyst å oppdatere oss litt??[:)] Håper alt går bra

Håper alt står bra til med dere![:)]

Lenge siden sist[&o][:)]

hei hei[:D]
er innom å kikker litt men skriver litt lite. skal prøve å oppdatere dere litt innimellom.

Det går kjempebra med Elisabeth....
Vi har slitt lenge med spisingen hennes, helt siden hun kom hjem fra sykehuset når hun ble født men nå endleig etetr mange runder he rog der. spsie rhun kjempebra å er friskmeldt på det området...
Vi var på riksen til kontrolle rpå lungene, å heldigvis har de normalisert seg å skal kutte ned på medsinene etterhvert....
så alt er ganske normalt for henne nå..
hun kan dessverre ikke drikke vann enda, pga hun svelger det feil å går i lungene, så hun må fortesette med å få vann i en kanpp hun har på magen... men spiser all mat selv da heldigvis.

Elisabeth har tatt veldig igjen på det emste, både vekt/høyde, motorisk...
eneste hun henger etter med er språket, sier ikke så mye i barnehagen men hjemme komme rdet mye... og hun er veldig senstiv og sliten hvis hun har lange dager i barnehagen..
så ikke lett i forhold il min jobb....
men alt i alt er elisabeth blitt ei sunn,viljesterk og sta jente....

så tross en ekstrem tidlig start mange utfordringer og massse bekymringer så har hun overrasket alle lege rpå riksen... jenta er frisk, helt nydelig.

Hvilken uke var hun født igjen? 26-27-28? [8|]

Så godt at ting går bra i allefall! [:)]

Så herlig å høre at det går så bra!!! [:D]

Håper det ordner seg helt med lungene fortere en svint,
og ikke minst med drikkingen! [:)]

Tenk at det har gått så utrolig bra med henne, hun så var så usansynlig liten da hun kom til verden..

ORIGINAL: Vand

Elisabeth kon ekstremt tidlig hun, i uke 23..
skal love deg at jeg har hatt noen tøffe tider.. jeg sliter i dag emd etter reaksjoner...

ORIGINAL: Mirakeljente

skal love deg at jeg har hatt noen tøffe tider.. jeg sliter i dag emd etter reaksjoner...

Det er vel ikke så unaturlig, må ha vært en fryktelig tøff påkjenning å se barnet sitt streve så for å overleve!! [:o] [:(] Håper du får hjelp med det?

Ja, herregud, uke 23!!!! Det er jo helt fantastisk at det går så bra som det går! [&:][:D Jeg tror helt og fullt på deg at det har vært både tøffe tider og tøffe tak, man går ikke gjennom sånne ting uten å få merker for livet...................

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Det er vel ikke så unaturlig, må ha vært en fryktelig tøff påkjenning å se barnet sitt streve så for å overleve!! [:o] [:(] Håper du får hjelp med det?

gikk tilbake til å jobbe med psykiatri delen i høst men sleit med gjennom 2mnd før jeg møtte veggen i masse angstanfall.
så nå er jeg sykemeldt og prøve rå finne noe annet...
jeg skal til psykolog å satser på det hjelper seg etterhvert..

Ja, herregud, uke 23!!!! Det er jo helt fantastisk at det går så bra som det går! [&:][:D Jeg tror helt og fullt på deg at det har vært både tøffe tider og tøffe tak, man går ikke gjennom sånne ting uten å få merker for livet...................

vært helt forfordelig til tider, men veldig takknemlig at hun har kloret seg fast.... er ei god jente i dag men er ting vi ser på henne som prege rhenne enda men bare  småting

Back
Topp