twinanne Forumet er livet 19 Jun 2008 #1 Hvordan er det med deg og fryseforsøket ditt, får du rapport i dag også om egget ditt eller blir det ikke tatt opp før i dag av fryseren? Er det noe jeg har lite peiling på så er det FET. Krysser fingrene for at alt går etter planen og at du blir ruger i morgen.
Hvordan er det med deg og fryseforsøket ditt, får du rapport i dag også om egget ditt eller blir det ikke tatt opp før i dag av fryseren? Er det noe jeg har lite peiling på så er det FET. Krysser fingrene for at alt går etter planen og at du blir ruger i morgen.
snopeguri Elsker forumet 19 Jun 2008 #2 Lykke til ElinR!! Dette er fryseprinssen/prinsessen dere har venta på, det er jeg sikker på!!!![:)][:D][:)]
Lykke til ElinR!! Dette er fryseprinssen/prinsessen dere har venta på, det er jeg sikker på!!!![:)][:D][:)]
N Nøsste Gift med forumet 19 Jun 2008 #3 ORIGINAL: snopeguri Lykke til ElinR!! Dette er fryseprinssen/prinsessen dere har venta på, det er jeg sikker på!!!![:)][:D][:)]
ORIGINAL: snopeguri Lykke til ElinR!! Dette er fryseprinssen/prinsessen dere har venta på, det er jeg sikker på!!!![:)][:D][:)]
S Sola1979 Elsker forumet 19 Jun 2008 #5 Lykke til i morra, krysser fingrene for at dette blir en baby om 9 mnd!!!
*Bobbo* Forumet er livet 19 Jun 2008 #7 ORIGINAL: Hope Lykke til imorgen ElinR[:D] (skal tenke på deg[;)])