ElinR

twinanne

Forumet er livet
Har vært litt stille på deg, jeg håper du ikke føler deg utenfor i dag. Du er nok igang før du hvet det du også. Gleder meg i alle fall til å følge prosessen din når den tiden kommer.
Har du noen planer før du setter igang i Porsgrunn?

Det var bra Elin, godt å høre at du har koset deg med din bedre halvdel i kveld, min jobber.

Har foresten brukt den siste timen til å tenke, dersom dette ikke funker så tenker jeg på accupunktur før neste hormonrunde, det kan hjelpe med at jeg har problemer med nesesprayen, for å ikke snakke om at det kan øke mengen av egg. Så var det det at den ene siden kolapset  eller hadde el-løsning så det var bare 2 egg til å hente ut, kan hjelpe for dette også. Kvaliteten min var bra så der har jeg ikke så mye å hente. Så noen runder med acupunktur i vente perioden i Porsgrunn hadd gjort seg. Så er det greit med accuunktur ved egguttak og egginseting.

Skal fri litt til svigermor der, hun sa at hun ville betale dette tidligere.

Det er akkurat det jeg gjør sitter her med min bærbare på fanget forran TV'en. Er å anbefale, særlig når det er fotbalkamp på gang.

ORIGINAL: twinanne

Det er akkurat det jeg gjør sitter her med min bærbare på fanget forran TV'en. Er å anbefale, særlig når det er fotbalkamp på gang.
hehe...[:D] denne kan eg skrive under på[:D]

ORIGINAL: Hope

ORIGINAL: twinanne

hehe...[:D] denne kan eg skrive under på[:D]

Der har dere meg også! [:D]

Back
Topp