Elinex!

*Sandermamma*

Forumet er livet
Så koselig å se deg innpå her igjen[:)][:)]

Og GRATULERER så mye med en liten en på vei[:)][:)]  Så koselig[:)]
Når er termin? Alt bra ellers?

[:)]

takk for det[:)] termin 12 juni foreløpig. akkurat for øyeblikket kan jeg ikke skryte av formen ihvertfall. er så utrooolig trøtt og uggen hele tiden. men er jo ikke akkurat overrasket over det[;)]
gratulerer så mye med nydelige Matheo! han var jo bare utrolig skjønn[:D] går alt bra med dere? synes Sander det er gøy med lillebror?[:)]

ORIGINAL: Elinex

takk for det[:)] termin 12 juni foreløpig. akkurat for øyeblikket kan jeg ikke skryte av formen ihvertfall. er så utrooolig trøtt og uggen hele tiden. men er jo ikke akkurat overrasket over det[;)]
gratulerer så mye med nydelige Matheo! han var jo bare utrolig skjønn[:D] går alt bra med dere? synes Sander det er gøy med lillebror?[:)]

Tusen takk[:)] Alt går bra her, hektiske og travle dager med to små, men det går[:)] Sander er kjempestolt over lillebroren sin, og litt sjalu også[8D] Når vi henter han i bhg så kommer han løpende og vil vise babyen til alle[:)] Her hjemme blir han sjalu i situasjoner hvor Matheo f.eks får mat. Da vil han også sitte på fanget etc.. men alt i alt går det veldig bra!

Så kjedelig at formen din er så dårlig da[&o] Håper det går seg til og at du slipper å gå mange ukene med sånn form. Det er såå slitsomt! Tenk at Mathias skal bli storebror da[:)] Så herlig! Og så deilig å få et sommerbarn! Slippe å gå gravid gjennom en varm sommer osv.. Blir spennende å se om det kommer en liten søster eller bror nå da[:)]

kan tenke meg det er en overgang ja[:)] så søt han er som viser frem lillebror da[:D] sjalusi, det er jeg litt redd for..åssen mathias takler det. men det er jo en god stund til her enda da.

jeg var kvalm fram til uke 27 sist. håper jeg slipper det nå!![8D]
slippe å gå gravid gjennom sommern er planlagt for å si det sånn, hehe[:D]
har absolutt ingen følelse av hvilket kjønn det blir. så det blir spennede ja[:)]

husker forresten jeg gjettet jente på deg, og sa samtidig at jeg alltid tar feil..så jeg hadde jo egentlig rett da[:-]

ORIGINAL: Black Beauty

jeg såg ikke det jeg....gratulerer[:)]

takk for det[:)]

Gratulerer Elinex[:D]

ORIGINAL: Destiny85

Gratulerer Elinex[:D]

takk[:D]
gratulerer til deg også! håper alt er bra[:)]

Grattis!!
Så deg inne på juni, så da måtte jeg "løpe" inn hit for å se om det stod noe mer. Igjen, gratulerer [:D]

ORIGINAL: Kvitre

Grattis!!
Så deg inne på juni, så da måtte jeg "løpe" inn hit for å se om det stod noe mer. Igjen, gratulerer [:D]

gratulerer til deg også![:D] koselig at du også er der inne[:)][:)]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Da var det offisielt ja.. [:)] Gratulerer masse igjen!! [:D] Kjedelig at formen er dårlig da...håper ikke du blir like dårlig som sist!

er ikke helt offisielt da hehe. men syns det var kjedelig å ikke ha ticker osv[8D]

takk for gratulasjoner alle sammen[:)]

Gratulerer så masse med spiren[:D]

ORIGINAL: Skrållan

Gratulerer så mye Elinex! [:D][:D]

Back
Topp