Eline er født!

Tahmira

Andre møte med forumet
Onsdag kl. 01:13 ble lille Eline født etter en 3,5 timer lang fødsel. Hun var da 2950g og 49cm lang.

Etter 4 dager med det jeg trodde kun var masrier/modningsrier og minimalt med søvn hadde vi avtalt med sykehuset at jeg skulle få overnatte der slik at jeg skulle få sovet litt. Kroppen ville det anderledes! Tirsdag kveld når vi begynte å forberede oss på  en natt på sykehuset var plutselig riene regelmessige og utrolig vonde. Når vi kom fram til sykehuset 21:30 var det kun 3 min mellom riene! Med 4cm åpning bar det rett på fødestua. Selve åpningsfasen gikk fort, men pressriene var få og svake. Tilslutt måtte selv far hjelpe til for å få pressriene igang..hehe Jeg pustet oksygen mens barnepleiern og far vridde hardt på hver sin brystvorte. Etter noen få effektive pressrier var lille snuppa ute. Selv om fødselen var vond, og jeg hylte så høyt at jordmødrene sikkert har pipelyder i ørene fortsatt, synes jeg det gikk raskt og over all forventning :)

Gratulerer så masse!!! Håper dere koser dere hjemme nå!

Gratulerer:)

Gratulerer så mye!:)

Gratulerer så mye! Høres ut som det var en fin fødsel, håper dere koser dere masse! 

Back
Topp