Eline, bhg!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Går ikke så bra lenger!!! Gikk jo så bra forrige uke!!
Både i går og i dag har hun skreket veldig mye!! Sutret og syns synd i seg selv. Skreket bare for å gjøre det liksom!![&:][&:][:(][:(]
Jeg og sambo leverte ungene i bhg i dag, og Eline ble helt hysterisk da hun så barnehagetanta som bruker å passe henne![&:][8|][8|] Vi var der i ca 10 min, og hun skrek stort sett hele tiden. Vi prøvde å oppmuntre henne med leker og sånt da...
Til slutt sa vi bare ha det og vinket og gik..Hun var rasende!! [8|][&:]
Men man må nok bare stå løpet ut!!! Barnehagetanta fant ut at Eline syns det er veldig gøy å vere ute!![:)][:)] Da de skulle inn i ettermiddag, ble Eline rasende fordi hun måtte kle av seg regndressen![&:][8D]
Men det hadde gått bedre på ettermiddagen i dag da!!

Endre var akkurat på samme måten da han begynte i fjor! Det gikk SÅ greit første veka, men så fikk han en smell...Er vel sånn det skal vere tror jeg!! De fleste barna har en sånn periode etter at de er begynt i bhg!

Jeg har også hørt at dette er ganske vanlig.

Isabelle hadde vel litt antydning til dette hun også, men hun ble jo syk ganske fort etter at hun startet + at det var veldig varmt, så mulig det var grunnen til sutringen. Det går kjempefint nå i hvertfall, og det kommer det sikkert til å gjøre med Eline etterhvert også.

Skjønner godt at det er vondt for deg da![:(] Værre for deg enn for henne, tror jeg!

Oi skal ikke være lett for de små (eller foreldrene). Jobba i barnehage selv, og der var det en gutt på 4 år som skreik like mye hver morgen de 3 mnd jeg var det. Hjerteskjærende. Heldigvis var alt glemt etter 5 min.

Jeg syns ikke det er så fælt for meg i grunn! [8|]Var jo gjennom det samme i fjor, og det at det blir bra etter en stund! [:)]

Det går seg til etterhvert! Eline gråter nok mindre og mindre for hver dag som går! Tilslutt finner hun fren\m barnehagesekken sin selv[:)]

oi så kjipt da[&:] håper det går fort over. selv om man vet det er en periode, er det likevel ikke no greit..
han her har hatt sånne perioder hos dagmamman. men **bankibordet** ikke ibhg ennå.. det er fortsatt bare gøy, vil nesten ikke hjem..[:)]

uff da. Tiril starter på mandag. hvor mange dager med tilvenning er normalt å få dekt 1 eller to dager?

håper det går over snart, da. lykke til videre.

ORIGINAL: snosa

uff da. Tiril starter på mandag. hvor mange dager med tilvenning er normalt å få dekt 1 eller to dager?

Du har kra på 3 dager fri til tilvenning i barnehage. I de fleste tilfeller så tar ikke foreldrene alle tre dagene, for som regel går tilvenninga greit[:)] 

ORIGINAL: camika

ORIGINAL: snosa

Du har kra på 3 dager fri til tilvenning i barnehage. I de fleste tilfeller så tar ikke foreldrene alle tre dagene, for som regel går tilvenninga greit[:)] 

Tusen takk for info, camika. [;)]

huff.det er trasig det der.[&:]for Robin var det første gangen på torsdag da han IKKE skrek da jeg gikk.men tantene sier at han ikke er sutrete utover dagen.får håpe det holder seg sånn.[:)]

Så kjipt da. Få håpe det går seg til[:)]

Back
Topp