elimidate og date my mom

kakkeline

Gift med forumet
hvem i helsikken har funne opp noe så dritt...
det må være amerikanerenedet bare må være det....

Jeg synes det er litt gøy jeg! Blir stadig facinert over hvor mange rare folk det finnes...[8D]

hahaha. blir skikkelig flau å at det finnes så mange sprngte mennesker  ute i verden er vertfall utrolig[8|]

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Jeg synes det er litt gøy jeg! Blir stadig facinert over hvor mange rare folk det finnes...[8D]

Og hvor flinke de er til å lese av manus [:D][:D]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Det er jo dritkult at det alltid er minst ei bitch.. Som er skikkelig blærete, og som rakker ned på de andre...[:D]
Og så må alle de andre snakke dritt om hun bitcha... Facinerende!![8D]
Og særlig facinerende at hun der bitcha ALDRI blir eliminert først!

tror nok det er laget sånn med vilje,med ett veltig teit manus[;)][:D]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Det er jo dritkult at det alltid er minst ei bitch.. Som er skikkelig blærete, og som rakker ned på de andre...[:D]
Og så må alle de andre snakke dritt om hun bitcha... Facinerende!![8D]
Og særlig facinerende at hun der bitcha ALDRI blir eliminert først!

Jeg har mest erfaring med Date my mom, som jeg syns var et kult konsept til å begynne med. Inntil man innså hvor dårlig manus det egentlig var, og at ingen egentlig er seg selv...
Når datteren sier "IKKE si at jeg er sånn og sånn", da MÅ jo moren si det, og smøre tjukt på.

Gutten må alltid ha seksuelt relaterte vitser som er tatt opp i ettertid og vises i små klipp mellom daten.

Åååååå, så naturlig [8|]

syns egentlig ikke date my mom virker oppriktig... virker som om de leser linjer fra papir og spiller skuespill... morsomt og se hvor dårlig skuespillet blir vær gang

ORIGINAL: shorty86

enig med du....
det er til å le av....[8|]

Ja!
Det blir bare for dumt! Og utrolig falskt![8D]

jepp..verste sorten program som fins!!! tror de sender sånt bare fordi de ikke har noe annet og MÅ fylle programmet med noe..herreguuuuud...

MTV er jo fint å ha[8D] må ikke glemme "gay, single and taken" eller hva det heter[8D]

synes det er digg med noe hjernedødt engang iblant.. koble hekt fra og le over tåpeligheter[8D]

Suuuuuper kleint.. [:'(][:'(][:'(]

Back
Topp