Elias sin mandeloperasjon

camilla82

Elsker forumet
Da var dagen over og operasjonen gikk bra, han blødde lite,men legen hadde blitt veldig overasket for han hadde masse arrvev i halsen som mandlene hadde begynt å gro fast i, det var visst ikke så vanlig når de er så små, så han trodde nok han hadde hatt en del halsbetennelser.. vi har ikke merket noe til det,men han har jo hatt mye feber og ofte forskjølet, han har høy smerteterskel så ikke sikkert han har merket det så veldig.

Nå sover han på madrass på rommet vårt, skal være hjemme i 10 dager. Nå er det bare å vente på at skorpene løsner, er det jeg er mest engstelig for... for da vil det jo blø litt,men det går nok bra.

så alt gikk så flott
enkelte unger har høy smerteterskel som både kan være positivt og negativt.
Lykke til videre

Det er aldri morro når barna skal oppereres, men bra at det har gått så bra.

Det at det ble arr etter halsbetennelser visste jeg ikke. Lillebror har hatt masse det. Har fått antibiotika mot det en del ganger, men tror nok at det kanskje har vært flere ganger. Håper ikke det får noe mer å si for han senere da.

ORIGINAL: Mikke

Det er aldri morro når barna skal oppereres, men bra at det har gått så bra.

Det at det ble arr etter halsbetennelser visste jeg ikke. Lillebror har hatt masse det. Har fått antibiotika mot det en del ganger, men tror nok at det kanskje har vært flere ganger. Håper ikke det får noe mer å si for han senere da.

Visste ikke dette jeg heller.. Det går veldig bra med han, nå har vi kuttet ned på smertestillende og han begynner å bli seg selv. Merker en del endringer ved gutten vår allerede.. han snorker ikke, har ikke pustestopp også har han fått lysere stemme[8D]  rart, gutten min har plutselig blitt lys i stemmen..je je[:D]

Back
Topp