Elias Opereres På Fredag

camilla82

Elsker forumet
Ja, fikk telefon fra sykehuset på Mandag om at de hadde en time ledig på Fredag...jeg fikk helt sjokk jeg!!! Gikk så fort, han skal få dren i ørene og fjerne polypper. Jeg er nervøs og gruer meg til smertene han har etterpå. Men skal bli godt at han skal få slippe å snorke osv

Han har snorka siden han ble født også når han gråt som veldig liten, nå er det om natten han snorker og er urolig, han har snørra konstant 1 år nå, skikkelig grønn guffe som kommer hele dagen, han puster derfor gjennom munnen også har han hatt ørebetennelse 2 ganger, siden han har vært så tett hele tiden har det kommet kondens i mellomøret..liksom en ond sirkel. Det var ikke noe problem for oss å få henvisning fra legen vår ;) Men de er jo forskjellige disse legene.

Håper dere får sjekket det ut, det går jo utover kvaliteten på søvnen til disse små, merker det her ihvertfall

det er godt at dere fikk time så fort da...disse smertene klarer du fint å holde ut...tenk bare på hvor godt han får det etter på....

en masse lykke til...

gutta boys: Så bra!! Stå på ditt[;)]

Jeg har pratet litt med Elias om hva som skal skje i kveld, jeg er gangske rolig nå[8D] Skal bli godt å få gjort noe med det[:D]

masse lykke til

ORIGINAL: mamsemor

Masse lykke til!!!

Godt dere fikk time så fort da, så slipper dere gå å vente.
Håper han blir fort bra igjen!

Hei;) Alt gikk bra og han har ingen smerter og er seg selv,full fart og spiser. Godt å få det overstått[:D]

Back
Topp