Elf sminke!

Missi_85

Elsker forumet
Noen som har prøvd??
Ser at alle de store bloggerne skryter av det, men hva synes dere?
Er jo utroolig billig, hadde det funka hadde det vertfall gjort sminkebudsjettet en del slankere[:D]

er fornøyd med det jeg kjøpte hvertfall[:D]
Kommer til å bestille mere sminke derfra[:D]

Så bra at dere er fornøyd! Da har jeg sendt inn bestilling også, spent![:)][:)]

hva har dere bestillt da?
Trenger tips?[:)]

Syns det er ganske bra, har prøvd øyenskygger, sånn "sticks" til ansiktet, neglelakk, lip-plumper, sånn shine greier, noen koster og blyanter. [:)]
Kommer definitivt til å bestille derfra flere ganger. Er på lik linje med Loreal, maxfactor, osv... Syns jeg [:D]

ORIGINAL: Bare Kari

ORIGINAL: gira

Har bestilt full pakke jeg[8D] Hehe.. Øyeskygge, foundation, concealer, mascara, eyeliner osv osv..

okei, informer meg...........hva er forskjell og brukes til hva?[;)]

Jeg venter enda på det jeg har bestilt, ble sendt den 12., og jeg er forferdelig utålmodig etter å få det i hus.

Men diverse ting som jeg ønsker meg, f.eks primeren (som visstnok er veldig bra, med unntak av parabener og silikon som finnes i den [&:]) og andre ting fra studio-produktene, samt brow/lash gel, er fremdeles ikke mulig å kjøpe enda, så jeg venter med neste bestilling til da.

ORIGINAL: Bare Kari

Har bestilt full pakke jeg[8D] Hehe.. Øyeskygge, foundation, concealer, mascara, eyeliner osv osv..

okei, informer meg...........hva er forskjell og brukes til hva?[;)]

Foundation er grunnlaget som legges i hele ansiktet.. Concealeren bruker du til problemområder, feks urenheter eller under øynene[:)]
Jeg bestilte også full pakke[:D] Og masse lipgloss/balm, jeg er storforbruker!

synes det er helt greit !

ORIGINAL: unemoren

er fornøyd med det jeg kjøpte hvertfall[:D]
Kommer til å bestille mere sminke derfra[:D]

jeg og. Kjøpte masse mineralsminke...

Hvor kjøper dere det?

www.eyeslipsface.no [;)]

Jeg er veldig fornøyd!
Kjøpte noen koster, øyenskygger og litt småtteri. Skal nok bestille mer derfra, ja [:D]

ORIGINAL: LallePalle

ORIGINAL: |Teposen|

sitter å venter på første pakke[:D]
gleder meg! bestilt en haug!

veldig fornøyd med www.everydayminerals.com også, SPESS børstene, de snøss ikke om du så prøver å dra ut et hår[;)]
hørt at elf kostene snøss mye.

Snøss? [:D]

??[8D][8D]

Jeg venter på min sminke[:)] Fikk mail forrige mandag om at de hadde sendt det avgårde, men har ikke mottatt noe enda.. Noen som vet hvor lang tid det tar?

ORIGINAL: |Teposen|

ORIGINAL: Ida82

Jeg venter på min sminke[:)] Fikk mail forrige mandag om at de hadde sendt det avgårde, men har ikke mottatt noe enda.. Noen som vet hvor lang tid det tar?

bestilte du billigste shipping?

alt fra 7 til 21 dager...

pleier å ta rundt 1 uke.

Ja står 7-14 dager.. så jeg er jo spent da om det kommer snart[:)] Gleder meg! Takk for svar hvertfall!

Bestilte for tre uker sia, tok vel ca 1,5 uke før jeg fikk det [:)] har prøvd blush, foundation og therapeutic conditioning balm.  Funker greit det [:)]

digger spess blushen, bedre enn forventa, nydelig farge [:D]

worth a try!

ORIGINAL: ~miluna~

Bestilte for tre uker sia, tok vel ca 1,5 uke før jeg fikk det [:)] har prøvd blush, foundation og therapeutic conditioning balm.  Funker greit det [:)]

digger spess blushen, bedre enn forventa, nydelig farge [:D]

worth a try!

Så lekkert ut! Gleder meg til pakken min kommer altsåå![:)][:)]

Back
Topp