elf duo eyeshadow cream

CandyMam

Elsker forumet
Flere som bruker disse?
Fikk en pakke forrige uke, og har prøvd litt av de. Men sliter med at fargen blir fort borte og samler seg i foldene i øyelokket. Så det blir ikke fint [:o]
Noen som er fornøyde og som har noen tips. Bruker dere noe under som primer/base?

Øyelokkene mine blir fort oljete å. Så kanskje slike øyeskygger ikke er noe for meg....[8|]

prøvd med litt pudder på øyelokket først?

Ja, har prøvd med pudder på øyelokket først, og ser antydning til at øyenskyggen legger seg i striper ganske fort da å [:-]

Kjøpte den primeren hos ELF også, og har ikke merket noe av dette. Derimot, så syns jeg denne var 100 ganger bedre enn det jeg har prøvd før - så nå har jeg bestilt mange fler hehe!

ENDELIG kan også jeg bruke øyenskygge[:D]

En primer kanskje?[:)]

Selv er jeg ikke noe glad i de cream øyeskyggene, minner meg om sånn sminke jeg lekte meg med når jeg var barn... Foretrekker at de er tørre jeg[:)]

hva er en primer?[8D]

spørs om jeg må få tak i en primer å se om det hjelper.
Er heller ikke så glad i sånne 'våte' øyenskygger, men jeg tenkte faktisk ikke at de var det når de bestilte (dumme meg). Syntes bare fargene var fine...
Men men, nå har jeg noen, så får prøve å gi de en sjanse [;)]

ORIGINAL: Qualitas

hva er en primer?[8D]

det er som et underlag som gjør at øyenskyggen skal sitte bedre. Finnes også til leppestift. [:)]

Back
Topp