Elexia?!

Lillasin

Elsker forumet
VIP
Er noen medlem? Del erfaringer!

Jeg lurer også på hvordan det er på elexia..
Må en binde seg til ett år? hva koster det pr mnd?

Mange bra og varierte timer... Litt dyrt koster over 5 hundre i mnd hvis du ikke har noen rabatter..Elixia er det beste senteret her i allefall :))

Drømmeren skrev:
Jeg lurer også på hvordan det er på elexia..
Må en binde seg til ett år? hva koster det pr mnd?

Ja man må vist binde seg, det er det som jeg egentlig ikke vil... Men kanskje det kan være en motivasjon å trene, siden man må betale allikevel... Koster 650 her hvor jeg er...

Frk.MammaMor skrev:
Mange bra og varierte timer... Litt dyrt koster over 5 hundre i mnd hvis du ikke har noen rabatter..Elixia er det beste senteret her i allefall :))

Enig at det er dyrt! Men.. Er det verdt det?

Ksig skrev:

Frk.MammaMor skrev:

. Hvis du sliter med motivasjon til å trene ute ja..Men jeg ville ikke meldt meg inn på denne tiden av året løp en tur i skogen i steden det er gratis..og effektivt.. Bruker treningsstudio mest om vinteren.jeg..

Frk.MammaMor skrev:

Ksig skrev:

Frk.MammaMor skrev:

. Hvis du sliter med motivasjon til å trene ute ja..Men jeg ville ikke meldt meg inn på denne tiden av året løp en tur i skogen i steden det er gratis..og effektivt.. Bruker treningsstudio mest om vinteren.jeg..

Ikke mye for å løpe jeg :) men takk for råd :)

Back
Topp