Elendig

tingeling1990

Glad i forumet
Fy fader jeg er elendig nå... luftsmerter, livmorsmerter, en kvalme uten like.. svimmel av hele uvelgreia.. vurderer å bare kaste opp bare for å føle meg litt bedre.. null energi.. var sykmeldt i 1 uke for ca 2 uker siden.. vært 2 dager på jobb i helgen.. skal til legen i morgen igjen.. er jeg pinglette om jeg ber om ny sykmelding? Har ligge i fosterstilling mye av dagen idag og lent meg inntil kjøkkenbenken mens jeg lager mat.. aldri vør så dårlig som idag.. er sykepleier og har såklart arbeidshelg :/

Kjenner meg der, i tillegg jeg kaster opp. Må si føler meg noe bedre når kaster opp.
Er student så slipper å forholde meg til jobben men måtte selv utsette eksamen da jeg ligget rett ut.
Er du dårlig så hvorfor ikke tenke på deg selv og lille , du har jo bra grunn til sykemelding . :)

Kjenner meg der, i tillegg jeg kaster opp. Må si føler meg noe bedre når kaster opp.
Er student så slipper å forholde meg til jobben men måtte selv utsette eksamen da jeg ligget rett ut.
Er du dårlig så hvorfor ikke tenke på deg selv og lille , du har jo bra grunn til sykemelding . :)

Uff.. har lite lyst å kaste opp :p er ikke mange månede siden jeg hadde omgangssyken.. blir jo helt traumatisert av slikt:p hehe.. føler jeg går rundt sjøsyk/fyllesyk.. får snakke litt med legen om hva hun anbefaler :)

Legetime jeg også i dag, av samme grunn. Er så dårlig at jeg blir deprimert! Får angst.. Kaster opp i hytt å pine. Føler meg veldig lite fungerende! Har det bare bra når jeg sover!

Fikk 40 % sykmelding.. men mest på grunn av stoffskiftet som har blitt enda verre siden sist.. ikke rart jeg er ødelagt... satser på kroppen sammarbeider litt mere viss jeg jobber litt mindre en liten periode :) får henta meg inn mellom slagene :) stoffskiftet og graviditet er virkelig ingen dans på roser for min del iallefall...

Fy fader jeg er elendig nå... luftsmerter, livmorsmerter, en kvalme uten like.. svimmel av hele uvelgreia.. vurderer å bare kaste opp bare for å føle meg litt bedre.. null energi.. var sykmeldt i 1 uke for ca 2 uker siden.. vært 2 dager på jobb i helgen.. skal til legen i morgen igjen.. er jeg pinglette om jeg ber om ny sykmelding? Har ligge i fosterstilling mye av dagen idag og lent meg inntil kjøkkenbenken mens jeg lager mat.. aldri vør så dårlig som idag.. er sykepleier og har såklart arbeidshelg :/
Jeg kjenner meg så igjen. :depressed: vært uggen i et par uker nå, og det har gått greit, men i går kom kvalmen for full styrke. I dag har jeg vært så kvalm i hele dag. Takler å være kvalm såå dårlig. Jobber i tillegg i barnehagen så er ikke så mye pusterom å få. Vil ikke si noe til kollegaer enda heller. Er bare 5+3.

Skjønner hvordan du har det. Vurderer sterkt sykemelding selv, og da er eg dårlig for det å være vekke fra jobb sitter langt inne. Er kvalm døgnet rundt, kaster opp og er ufattelig sliten og trøtt. Sikkert litt ekstra trøtt siden samboer har jobbet sent 3 dager nå og da er eg alene med vår sønn på 16mnd hver ettermiddag/kveld. Jobber også meg mat så brekker meg hele tiden :-( Alt lukter pyton :-(

Jeg spyr hver dag, men kvalmen er bedre nå enn den har vært tidligere.. Jeg blir svimmel når jeg reiser meg opp, og på kvelden har jeg sykt mye luft i magen, og det gjør vondt :)

Back
Topp