Elendig...

strikkemamma

Forumet er livet
September To Remember
Når jeg ligger på badegulvet så dårlig etter minimal middag (klarte ikke mer) og er så sliten at tårene triller, skulle jeg ønske det var to inne i magen min slik at jeg ikke hadde trengt å gå gjennom en til graviditet senere...
 
Føler med deg :/ <3
Dette er nr 4,å gubben vil ha en til, men jeg kommer aldri til å gå igjennom dette frivillig en gang til.. Skjønner ikke at jeg ikke lærte de andre 3 gangene..... :p

Men jeg har begynt å ta ingefærkapsler, nå får jeg i meg litt mer mat en vanligvis.. Bare et tips om du er veldig dårlig :)
 
Når jeg ligger på badegulvet så dårlig etter minimal middag (klarte ikke mer) og er så sliten at tårene triller, skulle jeg ønske det var to inne i magen min slik at jeg ikke hadde trengt å gå gjennom en til graviditet senere...

Kjenner igjen følelsen, var konstant dårlig 1.trimester med førstemann. Kan trøste deg med at denne tiden her glemmer du fort når spiren er ute, og innen du blir gravid med nr.2 har du fortrengt det, og sjokket er stort når det skjer igjen på neste graviditet ;) Selv er jeg gørrkvalm og har en kjempeforkjøla 1-åring med tenner på gang og løs mage. Bæsjebleie på natt er rimelig brutalt i kvalm tilstand :p

Ta godt vare på deg selv, det blir bra tilslutt! Du kommer ikke til å ønske at det var to der inne i 3.trimester ;)
 
Huff, såfælt!
Har du snakket med legen om kvalmestillende? Og får du i deg væske? Viktig å dra til legen om du sliter med væskeinntaket. Kanskje su må væskes opp litt på sykehuset, eller kanskje du klarer deg med kvalmestillende!
 
Huff, såfælt!
Har du snakket med legen om kvalmestillende? Og får du i deg væske? Viktig å dra til legen om du sliter med væskeinntaket. Kanskje su må væskes opp litt på sykehuset, eller kanskje du klarer deg med kvalmestillende!
Har fått beskjed at om jeg blir litt svimmel må jeg inn å få væskebehandling, drikker så mye jeg klarer, men føler det ikke er nok :( Er sykemeldt til tirsdag, men slik formen er nå tror jeg at jeg vil be om å forlenge den!
 
Følger du med vekta da? Er vel en sånn 5% grense på vektnedgang før man tenker ekstrem svangerskapskvalme.
 
Men om startvekta er 60 kg, så er 5% bare 3 kg...
 
startvekt på 61.4, og etter ny runde på vekta i dag er nedgangen 2.6 kg...så det er 4,23 % :/
Ville skrevet opp hva du får i deg ila en dag. Du har kanskje legetime når sykemeldinga går ut?
 
Ville skrevet opp hva du får i deg ila en dag. Du har kanskje legetime når sykemeldinga går ut?
Fikk bare beskjed om å enten ringe, men helst komme innom om jeg ville forlenge sykemelding, med to turnusleger på legekontoret er det heldigvis greit å få seg time!
 
Back
Topp