Elendig service av telenor!

smash

Forumet er livet
VIP
Jeg har fått mobilen min sperra, da jeg rett og slett glemte å betale regningen. *flaut*
Betalte den med en gang, og fikk send mld til ei på facebook om ho kunne sende en mld til mannen min som er i Brasil, og få han til å ringe telenor for å si at regningen er betalt, og at abbonementet må åpnes med en gang.
Ho på telenor sier at det kan ho ikke gjøre, uten å prate med meg.
Så sier mannen min at han var i Brasil og at jeg var aleine hjemme, og at jeg da ikke kan ringe selv siden mobilen er sperra.
NEI, ho MÅTTE snakke med meg!
Hallo!! Snakk om dårlig kundeservice!
Jeg har hjulpet andre med dette selv, og da har de åpnet abbonementet med en gang.
Så sitter jeg her aleine da, uten en mobil som kan brukes...
ELENDIG SERVICE!

Kan ikke du sende en mail til kundeservice og be de om å ringe deg eller noe sånt?

nussnøff skrev:
Kan ikke du sende en mail til kundeservice og be de om å ringe deg eller noe sånt?

Det står bare feil på siden når jeg går inn der!
Men mannen min ringte de en gang til, også ringte telenor meg opp. Helt utrolig!
Han var sur og vrang på tlf, men han ordna det til slutt. Heldigvis!
Men syns det er fryktelig dårlig at de forventer at en som har mobilen sin sperret skal ringe de...

smash skrev:

nussnøff skrev:

Det står bare feil på siden når jeg går inn der!
Men mannen min ringte de en gang til, også ringte telenor meg opp. Helt utrolig!
Han var sur og vrang på tlf, men han ordna det til slutt. Heldigvis!
Men syns det er fryktelig dårlig at de forventer at en som har mobilen sin sperret skal ringe de...

Ja det er elendig. Hvis det er noen trøst så er Tele2 enda værre, vi har nettopp gått over til telenor pga ELENDIG kundeservice hos tele2.

Var lei av elendig service hos telenor, så hos oss gikk vi over til netcom. Synes de har vært kjempe greie når det har vært noe. Aldri noe problem med kundeservice der. Så har dem den siden på fb som er genial :)

Har jobba i Telenor, dog en helt annen avdeling.

Men reglene er som du beskriver, en MÅ snakke med personen det gjelder selv. Ellers kan jo alle og enhver ringe for alle og enhver og sperre og oppheve abbonement. Spesielt når det gjelder ubetalt faktura.

Miss Fat skrev:
Har jobba i Telenor, dog en helt annen avdeling.

Men reglene er som du beskriver, en MÅ snakke med personen det gjelder selv. Ellers kan jo alle og enhver ringe for alle og enhver og sperre og oppheve abbonement. Spesielt når det gjelder ubetalt faktura.

Har aldri vært sånn før. Første gang jeg har opplevd det.

Snuffle skrev:
Var lei av elendig service hos telenor, så hos oss gikk vi over til netcom. Synes de har vært kjempe greie når det har vært noe. Aldri noe problem med kundeservice der. Så har dem den siden på fb som er genial :)

Netcom er så dyre... Jeg og mannen skal bytte til noe annet når vi ikke er bundet til abbonementet lenger.
Nå er jeg LEI!

Hm...
Har ALLTID fått kjempegod hjelp av Telenor, samme om det har vært bredbånd, telefon eller faktura. De hjalp meg faktisk masse senest i dag.

Alle bedrifter har jo sine regler å forholde seg til og arbeide etter, følger de ikke dette så kan det jo gå ut over den som bryter regelen...

Vi har aldri hatt problemer med dårlig kundebehadling hos telenor, så vi er kjempefornøyd med dem.
Men sperrer de virkelig abonemanget uten å ha sendt ut purringer først? I såfall er det veldig dårlig av telenor!

Godt det ordnet seg til slutt

smash skrev:

Snuffle skrev:

Netcom er væll generelt billigere enn telenor :) Har flexitalk og venner og har sjeldent noen stor regning :)

Netcom er så dyre... Jeg og mannen skal bytte til noe annet når vi ikke er bundet til abbonementet lenger.
Nå er jeg LEI!

Har heller ikke hatt noe dårlig erfaring emd telenor
men så trodde jeg også det skulle litt til før de sperret, vi har faktisk fått utsatt regningen en mnd og betalt for 2mnd da neste gang hvis det har skjedd noe uforutset. De sender jo også purringer normalt hvis en ikke betaler ut fra det jeg har opplevd

jeg syns ikke det var dårlig service. de må jo seff snakke med personen det gjelder og når de endelig fikk snakket med deg åpnet de jo telefonen. 

er ofte kundene som er verst, ikke kundeservicen! 

Det kalles retningslinjer

Sweet Chili83 skrev:
Det kalles retningslinjer

Der jeg jobber er vi så anale at vi til og med ber om fødselsdato... 

_Snepsi_ skrev:
Vet telenor kan åpne mobilen din innen 30 min i to dager frem til betalingen av fakturan er registrert, noe som er god service!
Kan ikke skjønne hva som er dårlig service med det, er jo din egen feil i bunn og grunn, og de er ikke pliktige til å åpne noe som helst egentlig før regningen er registert betalt.. De følger sine retningslinjer, og vil tro det gagner de fleste hvis de er strenge med personvern, hvis ikke kan vel hvem som helst ringe inn å endre opplysninger på deg?

Ja, jeg vet at det er MIN skyld, men grunnen til at jeg syntes det er dårlig serice, er fordi jeg har kunnet gjort dette for noen av mine venninner et par ganger og da har det vært greit.
Og når mannen min ringer å sier han er i Brasil, noe de kan se på nr han ringer fra også, og jeg er aleine hjemme, så sier det seg selv at jeg ikke får ringt de.
JEG syntes det er dårlig service. Men det ordna seg til slutt!
Men han ville så vidt åpne abbnementet mitt, da han mente jeg måtte betale en regning som forfaller 27 november. Så sier jeg at den har jo ikke gått ut en gang!! Så DET kan de ikke forlange..

regler er regler ! men sperra di telefonen med en gang du ikke betalte regninga? trodde det skulle litt til jeg..

Myshild Bergsprekken skrev:
regler er regler ! men sperra di telefonen med en gang du ikke betalte regninga? trodde det skulle litt til jeg..

Ifølge bransjenormen, er det etter andre gangs purring, og fristen på den er gått ut, da har man lov å stenge abonnementet. På telefon kan man jo ikke gjøre som man gjør på bredbånd, at man setter ned hastigheten først, så det går rett til stenging etter andre gangs purring. Altså, etter purring nummer to, når man får tredje fakturaen. 

Back
Topp