Elendig søvn

• Trådstarter Trådstarter AnneK
  • Opprettet Opprettet
A

AnneK

Guest
Jeg sover så dårlig, men er så trøtt! Våknet 05:30 igår, holdt meg våken til 20:45 og gikk å la meg, våknet kl 02 igjen. Får ikke sove, og gjesper hele tiden Noen andre som har det slik? Råd å gi? (Drikker ikke koffein)

Jeg som slik den første uken etter jeg hadde funnet ut at jeg var gravid. Tror det var siden jeg var så utrolig glad og hadde en million tanker i hodet! Klarte ikke å slutte å Tenke. Men jeg fokuserte bare på å «prøve» å sove hele natten, så hvis jeg ikke fikk sove så slappet jeg hvertfall av :) men hvis det pågår over veldig lang tid så hadde jeg spurt legen/jordmor og råd.

håper du får sove snart, det er så kjipt å ikke få det til :(

Det er så slitsomt! Jeg har det slik innimellom, men heldigvis ikke hver natt. Har ingen råd, men er glad for at jeg for tiden er sykemeldt, slik at jeg får ta meg inn igjen på dagen og kan hvile når jeg har behov. Jeg er spent på om jeg klarer jobb igjen om en uke. Søvn er jo så viktig!

ingen gode råd fra meg dessverre:hungover:

Jeg sover så dårlig, men er så trøtt! Våknet 05:30 igår, holdt meg våken til 20:45 og gikk å la meg, våknet kl 02 igjen. Får ikke sove, og gjesper hele tiden Noen andre som har det slik? Råd å gi? (Drikker ikke koffein)
Sover utrolig dårlig selv, halvsover og våkner om hverandre hver natt. Første uken jeg visste om graviditeten sov jeg noen timer på sofaen hver dag ekstra, men det har jeg sluttet med. Har veldig mye drømmer for tiden og håper snart jeg kan få sove normalt på nettene. Prøver å holde meg unna koffein men vurderer natt te om det ikke blir bedre, for blir lange dager. Håper du får bedre søvn etterhvert du også

Det er så slitsomt! Jeg har det slik innimellom, men heldigvis ikke hver natt. Har ingen råd, men er glad for at jeg for tiden er sykemeldt, slik at jeg får ta meg inn igjen på dagen og kan hvile når jeg har behov. Jeg er spent på om jeg klarer jobb igjen om en uke. Søvn er jo så viktig!

ingen gode råd fra meg dessverre:hungover:

Jeg er også sykemeldt pga veldig kvalme, så skal ikke rekke noe, men blir så sliten og mer kvalm av lite søvn. Æsj, håper ting blir bedre snart

Samme her, har holdt på med dette i flere uker, er syykt trøtt men våkner likevel flere ganger hver eneste natt og bruker lang tid på å sovne igjen... dessverre ingen gode råd, men godt å vite at jeg ikke er alene med det..

Back
Topp