Elendig matlyst?!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg eier ikke matlyst fortiden. Men mat må jeg jo ha. Ikke kan jeg spise kryddret/marinert mat, ikke liker jeg noe som har bodd i vannet:p Jeg er veldig, veldig kresen. Men hva spiser dere for tiden? Jeg drømmer om ei loffeskive med spekeskinke og majones:p Det er for meg sommer, slik som reker er for andre:p Hihi Men må nok vente til juli med det da:(. Så kom med noen forslag til mat, grillmat osv:)

Kan du ikke steke spekeskinka, avkjøle den og spise til du ikke klarer mer? Har dessverre få tips til deg, for jeg er altetende denne gangen. Forrige rundt spiste jeg kun frokostblanding og kylling, og det var det i 8 mnd.

Kleo79 skrev:
Kan du ikke steke spekeskinka, avkjøle den og spise til du ikke klarer mer? Har dessverre få tips til deg, for jeg er altetende denne gangen. Forrige rundt spiste jeg kun frokostblanding og kylling, og det var det i 8 mnd.

Den smaker ikke det samme synes jeg:( Har prøvd:) Takker for tipse ditt:) Så deilig da, kunne ønske jeg var det jeg også, men det jeg liker får jeg halsbrann av, og det som ser fristende ut liker jeg ikke.. Uff:) Så det går i toast, men er lei.....

Eneste som frister her i godværet er spekeskinke, gleder meg SÅ til å spise det! Men hvordan er det om man fryser den egentlig? Kan man ikke spise da?  * Google*
Ellers spiser jeg mest frukt om dagen, og sommerdrikk ( tropisk nektar- brus/sitron eller appelsinbrus-og hermetisk frukt med lake, og masse isbiter, NAM!). Lofff med jordbær og banan er også godt, og toast ja. Ikke så mye tips fra meg gitt :p

|Frosken| skrev:
Eneste som frister her i godværet er spekeskinke, gleder meg SÅ til å spise det! Men hvordan er det om man fryser den egentlig? Kan man ikke spise da?  * Google*
Ellers spiser jeg mest frukt om dagen, og sommerdrikk ( tropisk nektar- brus/sitron eller appelsinbrus-og hermetisk frukt med lake, og masse isbiter, NAM!). Lofff med jordbær og banan er også godt, og toast ja. Ikke så mye tips fra meg gitt :p

Nei holder ikke å fryse den desverre:( Må varme behandles. Det går veldig mye frukt her også, men prøver å begrense litt for jeg er allergisk mot jordbær, Kiwi og appelsin. Men spiser det alikevel, men ikke mengder. Det er godt å se at det ikke er bare jeg som sliter litt da. Føler med deg:) Takk for tips og lurer på om det blir ei loffeskive med jordbær i kveld:p

søteste skrev:

|Frosken| skrev:

Nei holder ikke å fryse den desverre:( Må varme behandles. Det går veldig mye frukt her også, men prøver å begrense litt for jeg er allergisk mot jordbær, Kiwi og appelsin. Men spiser det alikevel, men ikke mengder. Det er godt å se at det ikke er bare jeg som sliter litt da. Føler med deg:) Takk for tips og lurer på om det blir ei loffeskive med jordbær i kveld:p

Nei, søren, sjekket matportalen nå. Frysing dreper toxoplasma, men ikke listeria. Får grille meg noen skiver spekeskinke snart tror jeg, ellers er det faktisk ikke så verst i toast altså, eller på pizza :)

Back
Topp