Elendig kone i dag..

Duracelldamen

Blir kjent med forumet
Har forferdelig dårlig samvittighet.. Gubben har bursdag, og svigermor skal komme på kaffe og kaker (men hun vet ikke om "lykkeliten" enda.) Jeg er i så elendig form om dagen at jeg nesten føler meg sjuk, og klarer knapt å flytte meg fra senga til sofaen. Så skal det liksom bakes?? Har ikke sjans... det blir kjøpekake og halvhjertet bursdagslag, men synes gubben fortjener så mye mer, og svigermor kommer vel til å lure.. Det begynner å bli vanskelig å holde det skjult kjenner jeg :shifty:
Noen fler med lignende utfordringer?

Vi hadde selskap for samboer forige helg! Jeg hadde lovd tapas etter hans ønske, og jeg ble sååå dårlig!!! Mamma vet om lille spira, så jeg fikk heldigvis hjelp til å lage noen av rettene[emoji85] men vi fortalte det til svigerfar og samboeren hans når de kom, veldig glad for det! For jeg var som sagt dårlig, å ville ikke at de skulle tro at jeg var "sur" der jeg satt for meg selv å ikke sa noe[emoji23]

Vi hadde selskap for samboer forige helg! Jeg hadde lovd tapas etter hans ønske, og jeg ble sååå dårlig!!! Mamma vet om lille spira, så jeg fikk heldigvis hjelp til å lage noen av rettene[emoji85] men vi fortalte det til svigerfar og samboeren hans når de kom, veldig glad for det! For jeg var som sagt dårlig, å ville ikke at de skulle tro at jeg var "sur" der jeg satt for meg selv å ikke sa noe[emoji23]

Vi måtte krype til korset å si det i dag vi og, vanskelig å ellers forklare hvorfor man ligger i fosterstilling på sofaen under kaffebesøket :p

Uff, ikke bare bare når folk ikke vet om spriren :-p

Hehe! Ja den forstår jeg veldig godt[emoji23] hvordan reagerte de?[emoji7]

Det ble jo superglad, men må innrømme litt bekymring i forhold til svigermor som har en tendens til å ta litt av og ta over ting. Tror fort hun kan begynne å kritisere for det ene og det andre jeg ikke burde gjøre når jeg er gravid :confused:

Back
Topp