Takker for svar alle

ringte legevakten på torsdag, og di tok meg alvorlig. ba meg om å ringe kk på haukeland (i bergen) med en gang, siden eg var så langt på vei.. vist de ikkje ville hjelpe skulle eg komme inn til de... så eg ringte jordmora på haukeland, og hun sa det var helt normalt. og bad meg heller ringe legevakten vist eg ville sjekke meg... (ei veninne ringte inn til jordmora på haukeland også i uke 36, og sa at hun trodde hun hadde rier, og at fødselen var i gang, men neida, hun fikk ikkje komme inn, og måtte ringe igjen dagen etter vist det var blitt verre. hun ringte rett til legevakten her, de tok det alvorligt og sendte ambulanse for å hente hun,da hun bor 1,5 time unna sykehuset. og fra ambulansen kom og hentet hun, til ungen var ute gikk det 2 timer..så stoler overhode ikkje på de som jobber der på haukeland lenger).. men ja..ringte til legevakten igjen, og fikk komme med en gang. de tok urinprøve, og blodsukkeret og blodtrykk. blodsukkeret var oppe på 7 eller 8, og det sku vere på 6??? så litt forhøyet. og urin var også litt forhøyet, så de ringe inn til kk de og, men neida, ingen grunn til bekymring. legen såg på beina og sa ojj da, nei, det var veldig hovent.. men fikk se ann formen og til nå så var det vist normalt så eg fikk reise hjem... tenker kanskje eg er for bekymret over ingenting? svigerinnen min er sykepleier og såg meg i går, og hun freste, og ba meg om å spille enda verre enn eg var i tilleg, for hun syns det vsr gale nok..men siden de ikkje hører etter så er det gale..hun mente det kunne vere begynene svangerskaps forgiftning..men skal til jordmor i morgen tidlig, her på lokale helsestasjonen.. så får høre med hun... har liksom ikkje allt klart til baby enda heller, og planen var jo stor om at alt skulle vere klart..men klarer jo ingenting når jeg er så dårlig :-(