K <3 tærten
Flørter med forumet
Er i så utrolig dårlig form for tiden. Kontant kvalm og brekker meg hele tiden. Utrolig svimmel selv når jeg sitter helt stille. Etter endt arbeidsdag har jeg som regel kjempevondt i hodet fordi jeg har vært så lenge svimmel. Kvier meg for å kjøre bil. Ved siden av er jeg helt lammende trøtt 24-7. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb er å legge meg. Litt frustrert for en sykemelding kommer ikke til å være populært hos arbeidsgiveren min da jeg er den eneste unge her så de har liksom ikke det problemet med at folk kan være dårlige i graviditeten fordi de selv ikke var det når de var gravide for 20-30 år siden.
Er bare 7 uker og blir jeg sykemeldt så føler jeg at jeg må fortelle at jeg er gravid og vil egentlig ikke fortelle ennå. Det er heller ingen andre som kan mine arbeidsoppgaver så jeg vet jobben får et kjempeproblem hvis jeg ikke er her.
Hva skal jeg gjøre - skal til legen til onsdag og jeg vet ikke hvor lenge til jeg klarer å presse meg! Vurderer å spørre om en sykemelding, men så føler jeg sånn på det ovenfor jobben. De er superstrenge ang. sykefravær og jeg vet neste ikke hvordan jeg skal spørre om fri for å dra til legen en gang uten at de begynner å mase om grunnen.
Er bare 7 uker og blir jeg sykemeldt så føler jeg at jeg må fortelle at jeg er gravid og vil egentlig ikke fortelle ennå. Det er heller ingen andre som kan mine arbeidsoppgaver så jeg vet jobben får et kjempeproblem hvis jeg ikke er her.
Hva skal jeg gjøre - skal til legen til onsdag og jeg vet ikke hvor lenge til jeg klarer å presse meg! Vurderer å spørre om en sykemelding, men så føler jeg sånn på det ovenfor jobben. De er superstrenge ang. sykefravær og jeg vet neste ikke hvordan jeg skal spørre om fri for å dra til legen en gang uten at de begynner å mase om grunnen.