Elendig form

neselo

Forumet er livet
Føler meg så elendig... Klarer ikke sette fingeren på hva det er, eller om det kommer av graviditeten (det meste gjør sikkert det men...). Er så utrolig slapp, kan sove hele tiden, orker ingen ting, til tider svimmel, er jeg veldig sulten frister det ikke med mat men prøver å spise litt, og etter jeg har spist blir jeg kvalm da også, mye vondt i hodet. Igår lå jeg og frøs under pleddet, verking i ryggen og sår hals.. Blir verken verre eller bedre. Jeg vil føle meg bra igjen!

Sånn, måtte bare klage litt...

Graviditet og influensa er egentlig ganske likt. Symptommessig i hvertfall!
Hehe, få det ut! Her er det beste stedet! Håper du føler deg bedre om ikke altfor lenge;)

Takk for det[:)]

Huff, hørtes ikke noe godt ut. Håper virkelig du føler deg bedre snart !

Høres ikke ut som du har det særlig ok...kanskje det kan hjelpe at vi er fler...
svimmelhet lenge leve sier jeg bare...og kald...og trøtt...og slapp...men det kommer nok av løs mage i litt lang tid nå...

God bedring til oss gravide!

ORIGINAL: Maanestråle

Høres ikke ut som du har det særlig ok...kanskje det kan hjelpe at vi er fler...
svimmelhet lenge leve sier jeg bare...og kald...og trøtt...og slapp...men det kommer nok av løs mage i litt lang tid nå...

God bedring til oss gravide!

Ja god bedring til oss!! Det kommer heldigvis noe godt ut av det her [:)]

Godt å høre at det ikke bare er meg[:)]  I dag har formen virkelig vært shitty. Godt det er helg nå[:)]

Du får trøste deg med at det sikkert bare er gode graviditets tegn og at de forsvinner etter hvert[:)]

(haha når jeg så litt på den smileyen så den litt ehe ja... men den var ment som en klem)

ORIGINAL: mokkenikke88

Du får trøste deg med at det sikkert bare er gode graviditets tegn og at de forsvinner etter hvert[:)]

(haha når jeg så litt på den smileyen så den litt ehe ja... men den var ment som en klem)

Gruppesex fnis [:D]

ORIGINAL: neselo

Føler meg så elendig... Klarer ikke sette fingeren på hva det er, eller om det kommer av graviditeten (det meste gjør sikkert det men...). Er så utrolig slapp, kan sove hele tiden, orker ingen ting, til tider svimmel, er jeg veldig sulten frister det ikke med mat men prøver å spise litt, og etter jeg har spist blir jeg kvalm da også, mye vondt i hodet. Igår lå jeg og frøs under pleddet, verking i ryggen og sår hals.. Blir verken verre eller bedre. Jeg vil føle meg bra igjen!

Sånn, måtte bare klage litt...

har det akkurat som deg... *surve* [:'(][:'(][:'(] har vært litt bedre i dag, men ikke bra..

hehe, føler meg nesten samme. godt å høre at jeg ikke er den eneste[:-], utenom at jeg ikke er kvalm. finnes ikke. og er kokvarm.

god helg folkens[:D]

Det er så uvant å merke så mye, når jeg i forrige svangerskap aldri merket noen ting egentlig[&:] Føler meg super gravid om dagen, og det er uvant og jeg vet ikke helt om jeg liker det....

uff... Jeg hadde tenkt til å lage en tråd om det jeg og.. Men da ser jeg det ikke bare er meg..! Er helt totalt kollapsa idag.. Måtte sitte på barkrakken foran komfyren da jeg stekte kjøttdeig, og var et pes å dra på butikken. Så har jeg vondt i magen og.. Æsj..! Er koselig å være gravid altså, men kunne godt vært foruten det slitsomme:P

LA OSS SYTE LITT!

Back
Topp